19 березня – 155 років від дня народження Митрополита Василія ( у миру – Василь Костянтинович Липківський, 1864-1937), українського релігійного діяча, церковного реформатора, провідника, педагога; 110 років від дня народження Юзефа Лободовського (1909–1988), польського письменника, перекладача, публіциста, українознавця; 20 березня – 380 років від дня народження Івана Степановича Мазепи (1639-1709), українського військового, політичного і державного діяча, гетьмана війська Запорозького; 185 років від дня народження Чарльза Вільяма Еліота (1834-1926), американського педагога; 110 років від дня народження Ласло Золтановича Шандора (1909–1993), українського та угорського мистецтвознавця; 21 березня – Всесвітній день поезії; Міжнародний день лісу; 135 років від дня народження Олексія Олексійовича Шовкуненка (1884-1974), українського живописця; 90 років від дня народження Юрія Михайловича Мушкетика (1929), українського письменника; 22 березня – Всесвітній день водних ресурсів (Всесвітній день води); 24 березня – Всесвітній день боротьби із захворюванням на туберкульоз; 185 років від дня народження Вільяма Морісса (1834-1896), англійського письменника, художника, перекладача, громадського діяча; 150 років від дня народження Олени Львівни Кисілевської (1869-1956), української письменниці, видавця; 25 березня – День Служби безпеки України; 110 років від дня народження Юрія Гавриловича Бойка-Блохіна (1909-2002), українського літературознавця, театрознавця, педагога; 26 березня - День Національної гвардії України; 27 березня - Всесвітній день театру; 200 років від дня народження Олексія Онуфрійовича Заклинського (1819-1894), українського поета та композитора, священника; 130 років від дня народження Олександра Григоровича Кисіля [справж. – Кисельов (1889–1942)], українського театрознавця, театрального діяча; 28 березня – 427 років від дня народження чеського теолога, мислителя, педагога і письменника Я́на А́моса Ко́менського ; 130 років від дня народження Ганни Юліанівни Герасимович (1889–1974), української майстрині художньої вишивки і ткацтва; 30 березня – Теплого Олекси; 240 років від дня народження Якова Кузьмича Кайданова (1779–1855), українського ветеринарного лікаря, ветеринарного фармаколога, одного з організаторів вищої ветеринарної освіти в Російській імперії; 175 років від дня народження Поля Верлена (1844–1896), французького поета-символіста; 125 років від дня народження Миколи Павловича Барабашова (1894-1971), українського астронома, академіка; 31 березня – 150 років від дня народження Миколи Сергійовича Бокаріуса (1869-1931), українського вченого, одного із засновників української судової медицини; 130 років від дня народження Бориса Петровича Герасимовича (1889–1937), українського астронома, астрофізика; 105 років від дня народження Леоніда Миколайовича Новиченка (1914-1996), українського літературознавця, критика, журналіста
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю математики»

altІз матеріалів науково-методичного журналу для вчителів математики «Математика в рід. шк.»  (№11, 2018  р.).

 

 

 

 

 

Пропонуємо ознайомитись із статтею директора ПЗО «КМДШ» м. Київ, директора освітнього центру «Insight» Оксани Буковської Роль та місце математики у STEM-навчанні [Текст]: (інтегрований урок математики та біології, 9 клас) / О. Буковська // Математика в рід. шк. - 2018. - № 11. - С. 19-26.

Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці. Інтегровані уроки можуть проводитись двома шляхами:

-          об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів;

-           формування інтегрованих курсів або окремих спецкурсів шляхом обєднання навчальних програм таких предметів.

 Основою ефективності таких уроків є чітке визначення мети і відповідне їх планування для забезпечення різнобічного розгляду учнями предмета дослідження. Однією із STEM-технологій навчання математики є використання прикладних задач.

STEM-освіта за допомогою практичних занять демонструє дітям можливість застосування науково-технічних знань у реальному житті.

Раннє залучення учнів у STEM може підтримати не лише розвиток креативного мислення на формування компетентності дослідника, а й сприяти кращій соціалізації особистості, тому що розвиває так навички, як:

-          співробітництво;

-          комунікативність;

-          творчість.

Впровадження компетентнісного підходу зумовлено запровадженням «Концепції нової української школи», прийняттям закону «Про освіту».очікуваними результатами прийняття Закону України «про освіту» є створення системи освіти нового покоління, що забезпечить умови ля здобуття компетентнісної освіти всіма категоріями населення України.

 Впровадження STEM-освіти має глибинний характер і включає розв’язання проблем підготовки вчителя, який дбає про особистісне і професійне зростання, вміє досягти нових педагогічних цілей.

Статтю підготувала: головний бібліограф О. М. ТУРКАЛО

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: