21 січня – Міжнародний день обіймів;140 років від дня народження Володимира Олександровича Сінклера (1879-1945), українського військового діяча, генерала-поручика; 22 січня – День Соборності та Свободи України;100 років тому (1919) Директорія Української Народної Республіки проголосила на Софіївській площі в Києві Акт злуки всіх українстких земель (західних і східних)в єдину соборну Українську Державу; 23 січня –175 років від дня народження Михайла Федоровича Комарова (1844-1913), українського бібліографа, лексикографа, літературознавця, перекладача; 90 років від дня народження Філарета (у миру – Михайло Антонович Данисенко, народився 1929), Святійшого Патріарха Київської і всієї Руси-України; 24 січня – 140 років від дня народження Станіслава Пилиповича Людкевича (1879-1979), українського композитора, музикознавця, фольклориста; 110 років від дня народження Михайла Івановича Їжакевича (1909-1975), українського композитора; 100 років тому (1919) голова Ради народних міністрів УНР В. Чехівський підписав Закон про заснуванняв Києві Головної книжкової палати, сьогодні це – державна наукова «Книжкова палата України» 25 січня – День Св. Мучениці Тетяни; 260 років від дня народження Роберта Бернса (1759-1796), британського поета, фольклориста; 145 років від дня народження Вільяма Сомерсета Моема (1874-1965), англійського письменника, драматурга, критика; 26 січня – Міжнародний день митних служб; 27 січня – Міжнародний день пам`яті жертв Голокосту;180 років від дня народження Павла Платоновича Чубинського (1839-1884), українського етнографа, фольклориста, поета, автора слів Гімну України; 28 січня – у 1992 році Верховна Рада України затвердила національний синьо-жовтий прапор як Державний прапор України; 135 років від народження Якова Оскаровича Парнаса (1884-1949), українського біохіміка; 29 січня – День пам`яті героїв Крут; 210 років від дня народження Василя Продана (1809-1882), українського громадського та православного церковного діяча Буковини4 30 січня – 100 років тому (1919) вийшов наказ Міністерства народної освіти УНР щодо викладання українською мовою предметів у вищій, середній і нижчій школах, а також у школах і на курсах для дорослих;185 років від дня народження Володимира Боніфаиійовича Антоновича (1834-1908), українського історика, археолога, етногафа, археографа;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - вчителям зарубіжної літератури

altІз матеріалів науково-методичного журналу «Зарубіжна література, № 19-20 (С. 39-48) / 2018.

Огляд публікації  "Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури" (автор публікаціїКарпенко Л. Г.).   

 

 

 

 

             Останнім часом у шкільній практиці дедалі більше акцентується і застосовується інтерактивне навчання, позаяк воно спрямоване на посилення пізнавальної активності учнів, реалізацію спільної діяльності, поглиблення діяльнісного підходу у навчанні. На сторінках спеціалізованого науково-методичного журналу опубліковано ґрунтовну дослідницьку розвідку щодо підвищення ефективності уроків засобами інтерактивного навчання. Стаття має вступ, два розлогі розділи та висновкову частину. В матеріалах окреслено суть інтерактивного навчання, розкрито інтерактивні технології кооперативного навчання, технології колективно-групового навчання, розглянуто також технології ситуативного моделювання, технології опрацювання дискусійних питань тощо.

Розглянуто інтерактивні технології кооперативного навчання і подано такі моделі, які доцільно, - як стверджує авто матеріалів, - використовувати у викладанні зарубіжної літератури. Зокрема, йдеться про такі моделі:

Робота в парах.

Ротаційні (змінювані) трійки.

Карусель (одночасне включення всіх учасників в активну роботу).

Робота в малих групах.

Два - чотири - всі разом (варіант навчання, що є похідним від парної роботи).

У статті вивчаються також технології колективно-групового навчання. Цю групу охоплюють такі моделі навчання, де передбачено одночасну спільну (фронтальну) роботу усього колективу (класу):

Мікрофон.

Обговорення проблеми в загальному колі.

Незавершені речення.

Мозковий штурм.

Аналіз ситуації.

Дерево рішень.

Розв’язання проблемних питань.

Деталізовано і розлого автор статті зупиняється й на таких важливих методичних групах інтерактивного навчання як технології ситуативного моделювання (громадське слухання, стимуляційні, або імітаційні ігри), а також технології опрацювання дискусійних питань (зміни позицію, дискусія, дебати, метод ПРЕС та ін.). Звернув увагу автор і на практичне застосування інтерактивних методів навчання на уроках зарубіжної літератури, ілюструючи конкретними прикладами досліджувані й представлені методи.

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: