19 березня – 155 років від дня народження Митрополита Василія ( у миру – Василь Костянтинович Липківський, 1864-1937), українського релігійного діяча, церковного реформатора, провідника, педагога; 110 років від дня народження Юзефа Лободовського (1909–1988), польського письменника, перекладача, публіциста, українознавця; 20 березня – 380 років від дня народження Івана Степановича Мазепи (1639-1709), українського військового, політичного і державного діяча, гетьмана війська Запорозького; 185 років від дня народження Чарльза Вільяма Еліота (1834-1926), американського педагога; 110 років від дня народження Ласло Золтановича Шандора (1909–1993), українського та угорського мистецтвознавця; 21 березня – Всесвітній день поезії; Міжнародний день лісу; 135 років від дня народження Олексія Олексійовича Шовкуненка (1884-1974), українського живописця; 90 років від дня народження Юрія Михайловича Мушкетика (1929), українського письменника; 22 березня – Всесвітній день водних ресурсів (Всесвітній день води); 24 березня – Всесвітній день боротьби із захворюванням на туберкульоз; 185 років від дня народження Вільяма Морісса (1834-1896), англійського письменника, художника, перекладача, громадського діяча; 150 років від дня народження Олени Львівни Кисілевської (1869-1956), української письменниці, видавця; 25 березня – День Служби безпеки України; 110 років від дня народження Юрія Гавриловича Бойка-Блохіна (1909-2002), українського літературознавця, театрознавця, педагога; 26 березня - День Національної гвардії України; 27 березня - Всесвітній день театру; 200 років від дня народження Олексія Онуфрійовича Заклинського (1819-1894), українського поета та композитора, священника; 130 років від дня народження Олександра Григоровича Кисіля [справж. – Кисельов (1889–1942)], українського театрознавця, театрального діяча; 28 березня – 427 років від дня народження чеського теолога, мислителя, педагога і письменника Я́на А́моса Ко́менського ; 130 років від дня народження Ганни Юліанівни Герасимович (1889–1974), української майстрині художньої вишивки і ткацтва; 30 березня – Теплого Олекси; 240 років від дня народження Якова Кузьмича Кайданова (1779–1855), українського ветеринарного лікаря, ветеринарного фармаколога, одного з організаторів вищої ветеринарної освіти в Російській імперії; 175 років від дня народження Поля Верлена (1844–1896), французького поета-символіста; 125 років від дня народження Миколи Павловича Барабашова (1894-1971), українського астронома, академіка; 31 березня – 150 років від дня народження Миколи Сергійовича Бокаріуса (1869-1931), українського вченого, одного із засновників української судової медицини; 130 років від дня народження Бориса Петровича Герасимовича (1889–1937), українського астронома, астрофізика; 105 років від дня народження Леоніда Миколайовича Новиченка (1914-1996), українського літературознавця, критика, журналіста
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Electronic catalog
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

There are no translations available.

altПропонуємо ознайомитись з оглядом статті Коченгіної Маріанни«Педагогіка Реджіо Емілія» (Коченгіна Маріанна. Педагогіка Реджіо Емілія / М. Коченгіна // Дошкільне виховання. – 2018. - № 9. - С. 22 - 24).

 

 

 

 

 

Одним із шляхів реформування освіти - інтеграція кращих світових практик розвитку дітей в освітній процес вітчизняних закладів. сьогодні пропонуємо ознайомитись  із визнаною в світі італійською педагогічною системою, яка вирізняється специфічними підходами  до створення розвивального освітнього простору для дошкільнят і організації їхньої життєдіяльності.

Історія створення Реджіо-педагогіки. Назва її походить від міста Реджонель-_Емілія на півночі Італії. Після Другої світової війни  перше, що почала відновлювати  міська громада - навчальні заклади для дітей. Якось на одне таке повоєнне будівництво приїхав молодий учитель початкових класів, що вирішив допомогти містянам, і залишився в Реджонель-Емілія назавжди. Звали вчителя Лоріс Малагуцці. Саме йому виник новий підхід у педагогіці, який сьогодні називають педагогікою Реджіо Емілія.

Філософія дитинства. Лоріс Малагуцці створив нову філософію освіти дитини дошкільного віку. Одне з його педагогічних відкриттів - метод провокацій, який передбачає створення умов, необхідних для самовираження кожної дитини. А дитина може виражатися різними способами.

Провідні ідеї Лоріса Малагуцці: діти  - активні суб’єкти освітнього процесу; діти самовиражаються  за допомогою безлічі способів, тому в них має бути багато засобів і шляхів заявити про себе (драматизація, музика, танці, конструювання, бесіда, дискусія тощо); діти навчаються одне в одного запитувати, висувати гіпотези, обговорювати проблеми; дитина вчиться в самої себе, в інших дітей та дорослих, але не безпосередньо, а опосередковано, спираючись на свої враження й почуття в контексті власної діяльності; діти будують взаємини з іншими дітьми у просторі, який можна дослідити. Довкілля - третій педагог (після вихователів/учителів і батьків); діти навчаються, доторкаючись до предметів, досліджуючи їх, маніпулюючи з ними, рухаючись у просторі, прислухаючись, приглядаючись до довкілля.

У цій публікації також стисло висвітлюються деякі ключові моменти педагогіки Реджіо Емілія:

- особливості роботи дитсадків;

- дизайн та архітектура;

- освітній простір;

- співпраця з батьками.

Отже, нас ця педагогічна система приваблює тим, що дає змогу реалізувати актуальні для нашої країни інноваційні тенденції - створити можливості для вільного спілкування дітей, прояву дитячої ініціативності й творчості, розгортання самодіяльної гри, практичного пізнання малятами світу. Організувати освітній простір відповідно до ідей педагогіки Реджіо Емілія можна без особливих матеріальних затрат. Серед відповідних умов перенесення цієї успішної освітньої моделі має бути і кількість дітей у групі, і педагогічна освіченість батьків, і професійна підготовка педагогів, які працюватимуть у садочку за педагогікою Реджіо Емілія.

Підготувала Оксана Северин 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: