16 квітня – 175 років від дня народження Анатоля Франса (Жак Анатоль Франсуа Тібо) (1844–1924), французького прозаїка, літературного критика; 130 років від дня народження Чарлі Чапліна (1889–1977), легендарного англійського та американського кіноактора і кінорежисера, одного із найкращих коміків в історії світового кіно; 18 квітня – 18–22 Дні заповідників і національних парків; Міжнародний день пам’яток і визначних місць; День пам’яток історії та культури; 165 років від дня народження Миколи Федоровича Сумцова (1854–1922), українського фольклориста,етнографа, літературознавця, педагога, бібліографа; 20 квітня – День довкілля; 105 років від дня народження Олекси Миколайовича Новицького (1914— 1992), українського поета, перекладача; 21 квітня – Вербна неділя; 245 років від дня народження Жана-Батісто Біо (1744–1862), французького фізика, геодезиста і астронома; 155 років від дня народження Макса Вебера (1864–1920), німецького соціолога, економіста і правознавця; 22 квітня – Міжнародний день землі; 295 років від дня народження Іманнуїла Канта (1724–1804), німецького філософа; 120 років від дня народження Володимира Володимировича Набокова (1899–1977), російського та американського письменника; 80 років від дня народження Анатолія Григоровича Михайленка (1939— 2007), українського письменника; 23 квітня – Всесвітній день книги тa авторського права; Всеукраїнський день психолога; 455 років від дня народження Вільяма Шекспіра (1564–1616), англійського драматурга та поета, гуманіста доби Відродження; 135 років від дня народження Івана Івановича Шмальгаузена (1884–1963), російського та українського біолога, зоолога; 24 квітня – Міжнародний день солідарності молоді; 180 років від дня народження Отто Вільмана (1839–1920), німецького педагога і філософа; 70 років тому (1949) у Києві відкрито Державний літературно-художній музей Т. Г. Шевченка; 26 квітня – Всесвітній день інтелектуальної власності; Міжнародний день пам'яті жeртв радіаційних аварій і катастроф; День Чорнобильської трагедії; 190 років від дня народження Григорія Петровича Данилевського (1829–1890), українського і російського письменника, дослідника питань бібліографії; 185 років від дня народження Володимира Олексійовича Беца (1834–1894), українського ученого, лікаря-анатома, гістолога, доктора медичних наук і громадського діяча; 135 років від дня народження Вадима Георгійрвича Меллера (1884–1962), українського художника театру4 28 квітня – Світле Христове Воскресіння. Великдень; Всесвітній день охорони праці; День охорони праці; Всесвітній день споріднених міст; 29 квітня – Міжнародний день танцю; 190 років від дня народження Миколи Миколайовича Кобринського (1829–1893), українського фольклориста та культурно-освітнього діяча; 165 років від дня народження Жуля Анрі Пуанкаре (1854–1912), французького математика, фізика, філософа, астронома; 110 років від дня народження Леоніда Федоровича Верещагіна (1909–1977), українського і російського фізика; 95 років від дня народження Ганни Черінь (1924–2016), української поетеси, прозаїка і літературного критика в еміграції (США).
Хочу продать квартиру. Ипотека можно ли продать квартиру быстро. Можно продать долю в квартире. В каком банке брать ипотеку. Стоит ли брать ипотеку сегодня. На какой срок брать ипотеку. Утепление стен своими руками. Быстрое утепление стен пенопластом своими руками. Технология утепления стен. Ремонт видеокарты ноутбука. Быстрый ремонт видеокарты своими руками. Сколько стоит ремонт видеокарты. В каком банке взять автокредит. Где выгоднее взять автокредит без проблем. Бесплатный сервер wow. Рейтинг серверов wow сайт. Сервера wow mangos. Чертежи самодельных станков. Скачать чертежи станков для холодной ковки. Сверлильный станок чертеж. Договор аренды квартиры. Стоимость аренды квартиры в Москве. Снять в аренду квартиру.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

altПропонуємо ознайомитись з оглядом статті Коченгіної Маріанни«Педагогіка Реджіо Емілія» (Коченгіна Маріанна. Педагогіка Реджіо Емілія / М. Коченгіна // Дошкільне виховання. – 2018. - № 9. - С. 22 - 24).

 

 

 

 

 

Одним із шляхів реформування освіти - інтеграція кращих світових практик розвитку дітей в освітній процес вітчизняних закладів. сьогодні пропонуємо ознайомитись  із визнаною в світі італійською педагогічною системою, яка вирізняється специфічними підходами  до створення розвивального освітнього простору для дошкільнят і організації їхньої життєдіяльності.

Історія створення Реджіо-педагогіки. Назва її походить від міста Реджонель-_Емілія на півночі Італії. Після Другої світової війни  перше, що почала відновлювати  міська громада - навчальні заклади для дітей. Якось на одне таке повоєнне будівництво приїхав молодий учитель початкових класів, що вирішив допомогти містянам, і залишився в Реджонель-Емілія назавжди. Звали вчителя Лоріс Малагуцці. Саме йому виник новий підхід у педагогіці, який сьогодні називають педагогікою Реджіо Емілія.

Філософія дитинства. Лоріс Малагуцці створив нову філософію освіти дитини дошкільного віку. Одне з його педагогічних відкриттів - метод провокацій, який передбачає створення умов, необхідних для самовираження кожної дитини. А дитина може виражатися різними способами.

Провідні ідеї Лоріса Малагуцці: діти  - активні суб’єкти освітнього процесу; діти самовиражаються  за допомогою безлічі способів, тому в них має бути багато засобів і шляхів заявити про себе (драматизація, музика, танці, конструювання, бесіда, дискусія тощо); діти навчаються одне в одного запитувати, висувати гіпотези, обговорювати проблеми; дитина вчиться в самої себе, в інших дітей та дорослих, але не безпосередньо, а опосередковано, спираючись на свої враження й почуття в контексті власної діяльності; діти будують взаємини з іншими дітьми у просторі, який можна дослідити. Довкілля - третій педагог (після вихователів/учителів і батьків); діти навчаються, доторкаючись до предметів, досліджуючи їх, маніпулюючи з ними, рухаючись у просторі, прислухаючись, приглядаючись до довкілля.

У цій публікації також стисло висвітлюються деякі ключові моменти педагогіки Реджіо Емілія:

- особливості роботи дитсадків;

- дизайн та архітектура;

- освітній простір;

- співпраця з батьками.

Отже, нас ця педагогічна система приваблює тим, що дає змогу реалізувати актуальні для нашої країни інноваційні тенденції - створити можливості для вільного спілкування дітей, прояву дитячої ініціативності й творчості, розгортання самодіяльної гри, практичного пізнання малятами світу. Організувати освітній простір відповідно до ідей педагогіки Реджіо Емілія можна без особливих матеріальних затрат. Серед відповідних умов перенесення цієї успішної освітньої моделі має бути і кількість дітей у групі, і педагогічна освіченість батьків, і професійна підготовка педагогів, які працюватимуть у садочку за педагогікою Реджіо Емілія.

Підготувала Оксана Северин 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: