20 жовтня – 135 років від дня народження Якова Степановича Степового (справж. – Якименко, 1883–1921), українського композитора, педагога; 21 жовтня – Міжнародний День шкільних бібліотек; 185 років від дня народження Альфреда Нобеля (1833–1896), шведського інженера-хіміка; 155 років від дня народження Григорія Івановича Величка (1863–1932), українського географа, історика, біолога; 22 жовтня – 100 років тому (1918) відбулося урочисте відкриття Кам'янець-Подільського державного українського університету, з 2008 р. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; 24 жовтня – Міжнародний день Організації Об’єднаних Націй; 460 років від дня народження Шимоновича (Симон Симонід, 1558–1629), українсько-польського поета, філолога, освітнього діяча; 25 жовтня – 140 років від дня народження Костянтина Феофановича Лебединцева (1878–1925), українського педагога-новатора, математика-методиста; 27 жовтня – 105 років тому (1913) відбулося урочисте відкриття Миколаївського учительського інституту. Із вересня 1920 р. – Інститут народної освіти, згодом – Миколаївський державний педагогічний університет, нині – Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського; 290 років від дня народження Джеймса Кука (1728–1779), англійського мореплавця, дослідника, картографа; 28 жовтня – День визволення України від німецько-фашистських загарбників (1944); 20 років тому (1998) ухвалено рішення колегії Міністерства освіти України «Про стан та перспективи розвитку загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості» і «Про стан та проблеми національно-громадянського виховання у вищих навчальних закладах України».
Как правильно класть плитку. Как класть плитку на стену быстро. Класть плитку своими руками. Как выбрать ламинат для квартиры. Какой лучше выбрать ламинат сегодня. Какого цвета выбрать ламинат. Как правильно клеить обои. Как клеить обои на потолок вертикально. Как правильно клеить углы обоями. Интересные самоделки своими руками. Качественные самоделки своими руками фото. Самоделки для дома своими руками. Как сделать потолок в доме. Чем лучше утеплить потолок дома на сегодняшний день. Утепление потолка дома своими руками. Бизнес идеи с минимальными вложениями. Успешные идеи малого бизнеса с нуля. Прибыльные бизнес идеи. Как сделать мебель своими руками. Сделать деревянная мебель своими руками. Сделать мебель своими руками видео. Опалубка для фундамента. Как сделать опалубку для фундамента быстро. Опалубка для фундамента купить.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Доступ до публічної інформації
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

altПропонуємо ознайомитись з оглядом статті Коченгіної Маріанни«Педагогіка Реджіо Емілія» (Коченгіна Маріанна. Педагогіка Реджіо Емілія / М. Коченгіна // Дошкільне виховання. – 2018. - № 9. - С. 22 - 24).

 

 

 

 

 

Одним із шляхів реформування освіти - інтеграція кращих світових практик розвитку дітей в освітній процес вітчизняних закладів. сьогодні пропонуємо ознайомитись  із визнаною в світі італійською педагогічною системою, яка вирізняється специфічними підходами  до створення розвивального освітнього простору для дошкільнят і організації їхньої життєдіяльності.

Історія створення Реджіо-педагогіки. Назва її походить від міста Реджонель-_Емілія на півночі Італії. Після Другої світової війни  перше, що почала відновлювати  міська громада - навчальні заклади для дітей. Якось на одне таке повоєнне будівництво приїхав молодий учитель початкових класів, що вирішив допомогти містянам, і залишився в Реджонель-Емілія назавжди. Звали вчителя Лоріс Малагуцці. Саме йому виник новий підхід у педагогіці, який сьогодні називають педагогікою Реджіо Емілія.

Філософія дитинства. Лоріс Малагуцці створив нову філософію освіти дитини дошкільного віку. Одне з його педагогічних відкриттів - метод провокацій, який передбачає створення умов, необхідних для самовираження кожної дитини. А дитина може виражатися різними способами.

Провідні ідеї Лоріса Малагуцці: діти  - активні суб’єкти освітнього процесу; діти самовиражаються  за допомогою безлічі способів, тому в них має бути багато засобів і шляхів заявити про себе (драматизація, музика, танці, конструювання, бесіда, дискусія тощо); діти навчаються одне в одного запитувати, висувати гіпотези, обговорювати проблеми; дитина вчиться в самої себе, в інших дітей та дорослих, але не безпосередньо, а опосередковано, спираючись на свої враження й почуття в контексті власної діяльності; діти будують взаємини з іншими дітьми у просторі, який можна дослідити. Довкілля - третій педагог (після вихователів/учителів і батьків); діти навчаються, доторкаючись до предметів, досліджуючи їх, маніпулюючи з ними, рухаючись у просторі, прислухаючись, приглядаючись до довкілля.

У цій публікації також стисло висвітлюються деякі ключові моменти педагогіки Реджіо Емілія:

- особливості роботи дитсадків;

- дизайн та архітектура;

- освітній простір;

- співпраця з батьками.

Отже, нас ця педагогічна система приваблює тим, що дає змогу реалізувати актуальні для нашої країни інноваційні тенденції - створити можливості для вільного спілкування дітей, прояву дитячої ініціативності й творчості, розгортання самодіяльної гри, практичного пізнання малятами світу. Організувати освітній простір відповідно до ідей педагогіки Реджіо Емілія можна без особливих матеріальних затрат. Серед відповідних умов перенесення цієї успішної освітньої моделі має бути і кількість дітей у групі, і педагогічна освіченість батьків, і професійна підготовка педагогів, які працюватимуть у садочку за педагогікою Реджіо Емілія.

Підготувала Оксана Северин 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: