25 січня – День мучениці Тетяни. Тетянин день; 215 років від дня народження Ореста Макаровича Новицького (1806— 1884), українського філософа; 170 років від дня народження Арне Евенсена Гарборга (1851–1924), норвезького письменника; 70 років від дня народження Оксани Іванівни Думанської (1951), сучасної української дитячої письменниці; 26 січня – 230 років від дня народження Івана Івановича Чурговича (1791–1862), українського педагога, публіциста, теолога, церковно-культурного діяча;195 років від дня народження Івана Григоровича Наумовича (1826—1891), українського письменника, громадського і освітнього діяча; 27 січня – Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту; 265 років від дня народження Вольфганга Амадея Моцарта(1756—1791), австрійського композитора ; 195 років від дня народження Михайла Євграфовича Салтикова-Щедріна (1826—1889), російського прозаїка; 150 років від дня народження Івана Филипчака (1871–1945), українського письменника, краєзнавця, педагога, громадського діяча; 130 років від дня народження Іллі Григоровича Еренбурґа (1891–1967), українського та російського письменника, публіциста, громадського діяча; 110 років від дня народження Івана Макаровича Гончара (1911—1993), українського скульптора, живописця, графіка, народознавця; 28 січня – 70 років від дня народження Валерія Ілліча Герланця (1951), українського дитячого письменника, журналіста, драматурга ;70 років від дня народження Леоніда Костянтиновича Каденюка (1951–2018), українського льотчика-випробувача, першого космонавта незалежної України, Героя України (1999); 29 січня – День пам'яті героїв Крут; 155 років від дня народження Ромена Роллана (1866—1944), французького письменника ; 110 років від дня народження Антона Амвросійовича Шапурми (1911–1987), грецького письменника України, перекладача (переклав на румейську мову твори Т. Шевченка, І. Франка, Лесі Українки, П. Тичини, М. Рильського, В. Сосюри, М. Бажана) 30 січня – 240 років від дня народження Адельберта фон Шаміссо [Луї Шарль Аделаїд де Шаміссо де Бонкурт (1781–1838)], німецького письменника, природознавця, натураліста, ботаніка, зоолога, мандрівника, дослідника, письменника100 років від дня народження Івана Петровича Шамякіна (1921–2004), білоруського письменника, сценариста, драматурга, громадського діяча; 80 років від дня народження Василя Івановича Фольварочного (1941), українського поета, прозаїка, драматурга.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю математики»

altІз матеріалів всеукраїнської газети для вчителів «Математика»  (№14, 2018  р.). 

 

 

 

 

 

Пропонуємо ознайомитись із статтею  учителя математики та фізики Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ст. Херсонської області Ольги Крупи «Математичний сторітеллінг» / О. Крупа //Математика. - 2018. - № 14. - С. 4-9.

Сторітеллінгом зацікавлені педагоги та психологи у всьому світі, оскільки пояснення матеріалу у формі розповіді історій розвиває в учнів уяву, логіку та підвищує рівень культурної освіти. Мотиваційна історія певного уроку залежить від того, для якої саме аудиторії її призначено.

У будь-якій історії є кілька ключових принципів, які відрізняють її від простого викладу фактів - наявність персонажа; наявність інтриги; наявність сюжету, який містить експозицію, зав’язку, розвиток подій, кульмінацію та розв’язку.

Залежно від специфіки та контексту навчального матеріалу вчитель може використовувати різні види сторітеллінгу, а саме:

  • ·         культурний - розповідь про цінності, моральність і вірування;
  • ·         соціальний - розповідь людей одне про одного (наприклад, історії з життя відомих людей, які можуть стати прикладом свого життя);
  • ·         міфи, легенди - відображають культуру і вчать нас, чого в житті слід уникати, щоб бути щасливим;
  • ·         jump story - усі полюбляють слухати історії про містичних істот, коли неочікувана кінцівка змушує затамувати подих від страху; такі історії допомагають подолати власні страхи;
  • ·         сімейний - сімейні традиції бережуть історію наших родин, ці традиції передаються з покоління в покоління та мають повчальний характер;
  • ·         дружній - такі історії об’єднують друзів, оскільки вони нагадують про певний час, який пережили разом;
  • ·         особистий - такі історії розповідають про власні переживання.

Учителю слід звернути особливу увагу на виховний зміст навчального контенту певної теми та спробувати відшукати орієнтири-підказки, які стають основою для наступної

У даній статті розглянуто доцільність застосування методу сторітеллінгу на уроках математики. Запропоновано також  добірка авторських історій про нескінченну спадну геометричну прогресію.

Статтю підготувала: головний бібліограф О. М. ТУРКАЛО

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: