6 серпня – Всесвітній день боротьби за заборону ядерної зброї (День Хіросіми) ; 90 років від дня народження Віктора Івановича Трефілова (1930–2001), українського фізика, матеріалознавця ; 7 серпня – 150 років від дня народження Осипа Петровича Куриласа (1870–1951), українського живописця, графіка ; 110 років від дня народження Віри Лисенко [справж. – Лесик (1910–1975)], української письменниці (Канада) ; 100 років від дня народження Степана Пилиповича Бевзенка (1920–2005), українського мовознавця, педагога ; 8 серпня – День військ зв’язку ; 140 років від дня народження Володимира Петровича Левинського (1880–1953), українського вченого, філософа, публіциста, редактора, журналіста, громадсько-політичного діяча ; 9 серпня – Міжнародний день корінних народів світу ; День працівників ветеринарної медицини ; День будівельника ; 190 років від дня народження Пармена Петровича Забелло [справж. – Забіла (1830–1917)], українського скульптора ; 130 років від дня народження Михайла Євдокимовича Івченка (1890–1939), українського письменника, прозаїка, журналіста, літературознавця ; 90 років від дня народження Віктора Григоровича Бар’яхтара (1930), українського вченого-фізика ; 10 серпня – 130 років від дня народження Макара Олександровича Кушніра (1890–1951), українського журналіста, громадсько-політичного діяча ;
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - вчителям зарубіжної літератури

There are no translations available.

altІз матеріалів науково-методичного журналу: «Зарубіжна література в школі», 13-14 (С. 63-66) / 2018.

Огляд публікації «Літературні диктанти (до розділу «Дружба і кохання»): 7–8-мі класи / (автор публікації – Є. С. Бондар).   

 

 

 

 

У статті вчителя зарубіжної літератури Є. С. Бондар висвітлено відомості про важливий елемент методології навчання - літературний диктант. Літературні диктанти вважаються одним із дієвих методів перевірки на знання школярами текстів художніх творів, що вивчаються в курсі літератури, зокрема й зарубіжної.

Завдання для цього виду робіт будуються таким чином, щоб учні могли продемонструвати вміння розуміти й інтерпретувати художній текст, визначати жанрові, родові й стильові характеристики літературного твору. Окрім того, актуальним є сприйняття художнього твору в літературно-мистецькому контексті історичної доби, у зв’язках із літературними традиціями України й світу.

У навчальній практиці, залежно від конкретних мети й завдань або інших методичних потреб, застосовується цілий комплекс літературних диктантів за видовими ознаками:

Диктант-деталь.

Цитатний диктант.

Бліц-диктант.

Асоціативний диктант.

Логічний літературний диктант.

Літературні диктанти можна проводити в різних контекстах оцінювання знань, наприклад, з метою поточного контролю знань (за темами), задля підсумкового контролю (як узагальнення) тощо. Автор досліджуваної статті (Є. С. Бондар) доречно пов’язує реалізацію вказаного методу перевірки якості знань (із подальшим аналізом результатів отриманих учнівських відповідей) із можливістю визначити рейтинг кожного школяра, і, загалом, отримати об’єктивну картину якості знань при відносно невеликих часових витратах.

Увазі педагогів та інших зацікавлених у цих матеріалах представлено асоціативні диктанти за творчістю Шолом-Алейхема, О. Гріна, Р. Бернса, Г. Гейне, логічний диктант за повістю О. Гріна «Пурпурові вітрила», диктант-деталь, диктант «Цікаві подробиці» (11 питань),  а також цитатні диктанти за лірикою О. С. Пушкіна та повістю Шолом-Алейхема «Пісня пісень». Пропоновані літературні диктанти можуть бути використані педагогами (вчителями зарубіжної літератури) для шкільного курсу у 7-му та 8-му класах.

 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: