25 лютого – 170 років від дня народження Володимира Григоровича Барвінського (1850–1883), українського письменника, публіциста, видавця, юриста, громадсько-культурного діяча; 120 років від дня народження Олексія Володимировича Квасницького (1900–1989), українського вченого-фізіолога, винахідника, педагога; 27 лютого – 110 років від дня народження Федора Михайловича Потушняка (1910–1960), українського письменника, етнографа, археолога, педагога; 28 лютого – 140 років від дня народження Мартіроса Сергійовича Сар’яна (1880–1972), вірменського живописця, графіка, театрального художника; 130 років від дня народження Осипа-Романа Йосафатовича Сорохтея (1890–1941), українського живописця, графіка, педагога; 125 років від дня народження Михайла Федоровича Матчака (1895–1958), українського громадсько-політичного діяча, публіциста, видавця; 125 років від дня народження Вадима Вадимовича Лазаркевича (1895-1963), болгарського художника-ілюстратора; 50 років від дня народження Лемоні Снікета (Деніеля Хендлера) (1970), американського казкаря, прозаїка, журналіста; 29 лютого – 60 років від дня народження Віктора Борисовича Васильчука (1960), українського казкаря, прозаїка, поета.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - вчителям української літератури

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу «Вивчаємо українську мову та літературу», № 1-2 (С. 5-9) / 2018.

Огляд публікації «Проектні технології у формуванні ключових компетентностей школяра» (автор публікації – О. Г. Качуровська.)  

 

 

 

 У статті розглядається важливий і необхідний методичний компонент сучасної шкільної освіти - проектна діяльність (проектні технології).

Зокрема розкривається поняття «проектна технологія», подаються відомості щодо виникнення цього явища, висвітлюються цільові засади (основна мета), теоретична складова методу проектів, а також розглядаються (деталізовано) етапи роботи над проектом, характеризуються функції педагога щодо організації навчального проектування.

З огляду на актуальність зазначеної проблематики варто деталізувати поданий у статті фактаж щодо проведення етапів у межах проектної діяльності. Отже, вказується на 6 (шість) етапів роботи над проектом:

  І етап - підготовчий.

/ у межах цієї фази роботи визначаються і обговорюються найбільш актуальні теми (прийоми «мозковий штурм», «круглий стіл» тощо), висувається найбільш цікава та посильна для розв’язання проблема, визначаються завдання проекту, обговорюються методи дослідження та ін. / 

ІІ етап - дослідження проблеми.

/ визначаються усі доступні для використання джерела інформації, формується орієнтовний план з його подальшим коригуванням; при цьому учні можуть об’єднуватися в тимчасові групи (можлива парна й індивідуальна робота над проектом), кожна з яких має «власні» джерела для опрацювання  /

ІІІ етап - визначення способу вирішення проблеми.

/ систематизується та аналізується ориманий матеріал, обирається оптимальний алгоритм дій і спосіб виконання завдання (вирішення проблеми) /

 ІVетап - розвязання проблеми.

/ організація відповідних заходів учнів (кожна з груп працює над окремим аспектом загального завдання) з метою реалізації обраного варіанту розв’язання проблеми /

V етап - систематизація матеріалів.

/ упорядкування та розподіл зібраних групами матеріалів на описові, документальні й демонстраційні з подальшою підготовкою презентацій, виставких експонатів та стендів  / 

VІ етап - презентаційний.

/ під час презентації у загальних рисах викладається зміст стенду, інформації, електронної презентації тощо; у представленні групового проекту доцільною є участь усіх учасників проекту, що продемонструє колективний характер у роботі над проектом /

Текст статті довершує таблиця із даними про орієнтовні назви та види проектів (під час освоєння шкільного курсу з української літератури), та відомостями про психолого-педагогічні особливості вікової категорії для різних класів (5-11 ті кл.). 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: