24 червня – 125 років від дня народження Володимира Юхимовича Січинського (1894-1962), українського мистецтвознавця-енциклопедиста, бібліографа; 95 років від дня народження Богдана Йосиповича Чалого (1924-2008), українського письменника; 25 червня – День митної служби України; 85 років від дня народження Мирослава Гнатовича Стельмаховича (1934-1998), українського філолога, доктора педагогічних наук; 27 червня - 55 років тому (1964) у Вашингтоні відкрито пам`ятник Т. Г. Шевченку; 28 червня – День Конституції України; 95 років від дня народження Олесі Йосипівни Кравець (1924), українського прозаїка; 29 червня – 170 років від дня народження Олени Пчілки (Ольга Петрівна Косач) (1849-1930), української письменниці, фольклориста, етнографа; 30 червня – День молоді; День молодіжних та дитячих громадських організацій.
Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - вчителям української літератури

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу «Вивчаємо українську мову та літературу», № 1-2 (С. 5-9) / 2018.

Огляд публікації «Проектні технології у формуванні ключових компетентностей школяра» (автор публікації – О. Г. Качуровська.)  

 

 

 

 У статті розглядається важливий і необхідний методичний компонент сучасної шкільної освіти - проектна діяльність (проектні технології).

Зокрема розкривається поняття «проектна технологія», подаються відомості щодо виникнення цього явища, висвітлюються цільові засади (основна мета), теоретична складова методу проектів, а також розглядаються (деталізовано) етапи роботи над проектом, характеризуються функції педагога щодо організації навчального проектування.

З огляду на актуальність зазначеної проблематики варто деталізувати поданий у статті фактаж щодо проведення етапів у межах проектної діяльності. Отже, вказується на 6 (шість) етапів роботи над проектом:

  І етап - підготовчий.

/ у межах цієї фази роботи визначаються і обговорюються найбільш актуальні теми (прийоми «мозковий штурм», «круглий стіл» тощо), висувається найбільш цікава та посильна для розв’язання проблема, визначаються завдання проекту, обговорюються методи дослідження та ін. / 

ІІ етап - дослідження проблеми.

/ визначаються усі доступні для використання джерела інформації, формується орієнтовний план з його подальшим коригуванням; при цьому учні можуть об’єднуватися в тимчасові групи (можлива парна й індивідуальна робота над проектом), кожна з яких має «власні» джерела для опрацювання  /

ІІІ етап - визначення способу вирішення проблеми.

/ систематизується та аналізується ориманий матеріал, обирається оптимальний алгоритм дій і спосіб виконання завдання (вирішення проблеми) /

 ІVетап - розвязання проблеми.

/ організація відповідних заходів учнів (кожна з груп працює над окремим аспектом загального завдання) з метою реалізації обраного варіанту розв’язання проблеми /

V етап - систематизація матеріалів.

/ упорядкування та розподіл зібраних групами матеріалів на описові, документальні й демонстраційні з подальшою підготовкою презентацій, виставких експонатів та стендів  / 

VІ етап - презентаційний.

/ під час презентації у загальних рисах викладається зміст стенду, інформації, електронної презентації тощо; у представленні групового проекту доцільною є участь усіх учасників проекту, що продемонструє колективний характер у роботі над проектом /

Текст статті довершує таблиця із даними про орієнтовні назви та види проектів (під час освоєння шкільного курсу з української літератури), та відомостями про психолого-педагогічні особливості вікової категорії для різних класів (5-11 ті кл.). 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: