6 серпня – Всесвітній день боротьби за заборону ядерної зброї (День Хіросіми) ; 90 років від дня народження Віктора Івановича Трефілова (1930–2001), українського фізика, матеріалознавця ; 7 серпня – 150 років від дня народження Осипа Петровича Куриласа (1870–1951), українського живописця, графіка ; 110 років від дня народження Віри Лисенко [справж. – Лесик (1910–1975)], української письменниці (Канада) ; 100 років від дня народження Степана Пилиповича Бевзенка (1920–2005), українського мовознавця, педагога ; 8 серпня – День військ зв’язку ; 140 років від дня народження Володимира Петровича Левинського (1880–1953), українського вченого, філософа, публіциста, редактора, журналіста, громадсько-політичного діяча ; 9 серпня – Міжнародний день корінних народів світу ; День працівників ветеринарної медицини ; День будівельника ; 190 років від дня народження Пармена Петровича Забелло [справж. – Забіла (1830–1917)], українського скульптора ; 130 років від дня народження Михайла Євдокимовича Івченка (1890–1939), українського письменника, прозаїка, журналіста, літературознавця ; 90 років від дня народження Віктора Григоровича Бар’яхтара (1930), українського вченого-фізика ; 10 серпня – 130 років від дня народження Макара Олександровича Кушніра (1890–1951), українського журналіста, громадсько-політичного діяча ;
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - вчителям української літератури

There are no translations available.

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу «Вивчаємо українську мову та літературу», № 1-2 (С. 5-9) / 2018.

Огляд публікації «Проектні технології у формуванні ключових компетентностей школяра» (автор публікації – О. Г. Качуровська.)  

 

 

 

 У статті розглядається важливий і необхідний методичний компонент сучасної шкільної освіти - проектна діяльність (проектні технології).

Зокрема розкривається поняття «проектна технологія», подаються відомості щодо виникнення цього явища, висвітлюються цільові засади (основна мета), теоретична складова методу проектів, а також розглядаються (деталізовано) етапи роботи над проектом, характеризуються функції педагога щодо організації навчального проектування.

З огляду на актуальність зазначеної проблематики варто деталізувати поданий у статті фактаж щодо проведення етапів у межах проектної діяльності. Отже, вказується на 6 (шість) етапів роботи над проектом:

  І етап - підготовчий.

/ у межах цієї фази роботи визначаються і обговорюються найбільш актуальні теми (прийоми «мозковий штурм», «круглий стіл» тощо), висувається найбільш цікава та посильна для розв’язання проблема, визначаються завдання проекту, обговорюються методи дослідження та ін. / 

ІІ етап - дослідження проблеми.

/ визначаються усі доступні для використання джерела інформації, формується орієнтовний план з його подальшим коригуванням; при цьому учні можуть об’єднуватися в тимчасові групи (можлива парна й індивідуальна робота над проектом), кожна з яких має «власні» джерела для опрацювання  /

ІІІ етап - визначення способу вирішення проблеми.

/ систематизується та аналізується ориманий матеріал, обирається оптимальний алгоритм дій і спосіб виконання завдання (вирішення проблеми) /

 ІVетап - розвязання проблеми.

/ організація відповідних заходів учнів (кожна з груп працює над окремим аспектом загального завдання) з метою реалізації обраного варіанту розв’язання проблеми /

V етап - систематизація матеріалів.

/ упорядкування та розподіл зібраних групами матеріалів на описові, документальні й демонстраційні з подальшою підготовкою презентацій, виставких експонатів та стендів  / 

VІ етап - презентаційний.

/ під час презентації у загальних рисах викладається зміст стенду, інформації, електронної презентації тощо; у представленні групового проекту доцільною є участь усіх учасників проекту, що продемонструє колективний характер у роботі над проектом /

Текст статті довершує таблиця із даними про орієнтовні назви та види проектів (під час освоєння шкільного курсу з української літератури), та відомостями про психолого-педагогічні особливості вікової категорії для різних класів (5-11 ті кл.). 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: