24 червня – 125 років від дня народження Володимира Юхимовича Січинського (1894-1962), українського мистецтвознавця-енциклопедиста, бібліографа; 95 років від дня народження Богдана Йосиповича Чалого (1924-2008), українського письменника; 25 червня – День митної служби України; 85 років від дня народження Мирослава Гнатовича Стельмаховича (1934-1998), українського філолога, доктора педагогічних наук; 27 червня - 55 років тому (1964) у Вашингтоні відкрито пам`ятник Т. Г. Шевченку; 28 червня – День Конституції України; 95 років від дня народження Олесі Йосипівни Кравець (1924), українського прозаїка; 29 червня – 170 років від дня народження Олени Пчілки (Ольга Петрівна Косач) (1849-1930), української письменниці, фольклориста, етнографа; 30 червня – День молоді; День молодіжних та дитячих громадських організацій.
Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

alt
Пропонуємо ознайомитись з оглядом статті Наталії Гавриш та Олени Пометун «Сталий розвиток: стосується кожного! (Гавриш Н., Пометун О. Сталий розвиток: стосується кожного! [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Пометун // Дошкільне виховання. – 2018. - № 3 – С. 2 – 5).
 
 
 
 
 
 
 
 
Не так давно українське дошкілля приєдналося до міжнародного руху за сталий розвиток суспільства, тож у педагогів виникає чимало питань щодо нового напряму роботи. Освіта для сталого розвитку, передбачає насамперед формування в дітей ціннісного ставлення до довкілля - природного та соціального, відповідальної громадянської позиції, вміння жити в гармонії зі світом.
Що таке емпауермент?
Програма з освіти для сталого розвитку для дошкільнят, як і відповідні курси, реалізує освітню технологіюна засадах одного з напрямів гуманістичної педагогіки - педагогіки емпауерменту (з англ. empowerment - надання людині мотивації й наснаги до дії. Застосування емпаурмент-педагогіки дає такі результати: 
  • зростання впевненості дітей у власних силах і можливостях та відповідальності за результати навчання;
  • сформованість у них готовності до прийняття рішень щодо власного стилю життя та їх виконання; можливість вибору кожною дитиною тих кроків, які вона хоче і може здійснити; виникнення у дітей ентузіазму і почуття задоволення від результатів групової та індивідуальної роботи, виконання дій і вироблення поведінкових звичок, орієнтованих на сталий розвиток, що досягається насамперед завдяки постійному позитивному  (як за формою, так і за змістом) зворотному зв’язку.
У чому особливості педагогічної моделі?
 
На практиці дієвим виявляється радикально інший підхід, важливими складовими якого є самопізнання, самонавчання дітей у діяльності, націлення їх на прийняття самостійних рішень у повсякденному житті, виконання дій у напрямі сталого розвитку.
 
Яка роль педагога?
 
У процесі такого навчання роль педагога змінюється. Він стає організатором дій дітей, надихає їх, підбадьорює і скеровує їхні зусилля, спонукає до вибору способу діяльності, самостійного виконання обраних дій, обговорення їх. Педагог створює умови для безпечного й ефективного навчання, запрошує взяти в ньому участь.
 
Важливий чинник - демонстрація педагогом моделей поведінки, орієнтованої на сталий розвиток. Також треба розвивати у дітей навички критичного мислення, спонукаючи їх до пошуку відповідей на проблемні питання спільно з дорослими й однолітками. Особливого значення надається також способу залучення дітей до діяльності як самоперевірка, або аудит - спеціальне завдання з самостійного дослідження дитиною власного стилю життя, аналізу наявного досвіду за допомогою запитань або дій, запропонованих у посібнику. Інформація, отримана в ході аудиту, ініціює дискусію, обговорення, є способом входження дітей у тему. Головне запитання, на яке відповідають діти  в результаті такого самовиявлення: «Який мій власний вплив на найближче оточення і навколишнє середовище?»
 
Висновок. Багаторічний досвід упровадження освіти для сталого розвитку в розвинених країнах, а протягом останнього десятиріччя і в Україні переконливо доводить ефективність педагогіки емпауерменту (надихання на дію) як прогресивної філософсько-педагогічної платформи для організації та здійснення освітнього процесу загалом і для реалізації завдань освіти для сталого розвитку.
 
Сторінку підготувала Оксана Северин.
 
Нам цікаво : які книги Ви читаєте: