6 серпня – Всесвітній день боротьби за заборону ядерної зброї (День Хіросіми) ; 90 років від дня народження Віктора Івановича Трефілова (1930–2001), українського фізика, матеріалознавця ; 7 серпня – 150 років від дня народження Осипа Петровича Куриласа (1870–1951), українського живописця, графіка ; 110 років від дня народження Віри Лисенко [справж. – Лесик (1910–1975)], української письменниці (Канада) ; 100 років від дня народження Степана Пилиповича Бевзенка (1920–2005), українського мовознавця, педагога ; 8 серпня – День військ зв’язку ; 140 років від дня народження Володимира Петровича Левинського (1880–1953), українського вченого, філософа, публіциста, редактора, журналіста, громадсько-політичного діяча ; 9 серпня – Міжнародний день корінних народів світу ; День працівників ветеринарної медицини ; День будівельника ; 190 років від дня народження Пармена Петровича Забелло [справж. – Забіла (1830–1917)], українського скульптора ; 130 років від дня народження Михайла Євдокимовича Івченка (1890–1939), українського письменника, прозаїка, журналіста, літературознавця ; 90 років від дня народження Віктора Григоровича Бар’яхтара (1930), українського вченого-фізика ; 10 серпня – 130 років від дня народження Макара Олександровича Кушніра (1890–1951), українського журналіста, громадсько-політичного діяча ;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «Вчителям зарубіжної літератури

altІз матеріалів науково-методичного журналу «Зарубіжна література в школі», № 21-22 (С. 2-21) / 2017.

Огляд публікації «Читацька діяльність школярів за умов інтеграції до європейського освітнього простору» (автор публікації І. М. Ковтун.). 

 

 

 

У пропонованому дослідженні висвітлено рекомендації щодо проведення бібліотечних уроків в контексті організації читацької діяльності школярів. Автор матеріалів нагадує про те, що «один із можливих шляхів залучення учнів до книг» - це власне організація вказаного різновиду уроків. У публікації подано орієнтовну тематику, назви, відомості про цільове призначення та змістове навантаження навчальних заходів бібліотечного тематичного наповнення (усього - десять уроків). Зокрема, рекомендовано провести бібліотечні уроки на таку тематику:

УРОК 1. Оповіді про книгу. Як книга прийшла до людей. Рекомендована назва уроку: «Книги - діти розуму» (Дж. Свіфт). Серед основних завдань навчального заходу - розкрити зі школярами значення книги для розвитку людства.  

УРОК 2. Знайомство з бібліотекою. Фонди бібліотеки. Функції та обов’язки бібліотекаря. Пропонована назва уроку: «На гостину до книжкового дому». Учні матимуть уявлення про бібліотеку та її фонди, про діяльність та функції бібліотекарів, отримають поштовх до формування шанобливого ставлення до бібліотеки.  

УРОКИ 3-4. Навчальні заходи охоплюють бесіду з працівниками бібліотеки «Як вибрати необхідну цікаву книгу?», повідомлення учням про вихідні дані книги, про бібліографію та анотацію до книги, а також заходи, спрямовані на розвиток вміння вибирати необхідну літературу в бібліотеці.  

УРОК 5. Інформація про літературну премію ім. Г. К. Андерсена та її лауреатів, що дозволить також розвивати пізнавальні інтереси та вміння сприймати та оцінювати інформацію.  

УРОК 6. Твоя домашня бібліотека. Навчальний захід спрямований на розвиток естетичного смаку школярів, інформування учнів про умови зберігання книг у домашній бібліотеці.  

УРОК 7. Вікторина «Книжковими морями пригод». Такий урок рекомендовано проводити наприкінці 6-го чи 7-го класу. Навчальна мета цього заходу - перевірка знань школярів, що були отрмані при вивченні художніх зразків пригодницької літератури.  

УРОКИ 8-9. Рекомендована назва уроків: «На гостину до дитячих журналів. Ознайомлення з додатковою літературою. Довідники та спеціалізовані словники». Навчальні заходи покликані розвивати вміння школярів використовувати в період підготовки до уроків літератури матеріали періодики, довідники та літературні словники.

УРОК 10. Робота з каталогом. Різновиди каталогів. Навчальний захід такої тематики спроможний навчити школярів користуватися різними видами каталогів, що супроводжується розвитком вміння орієнтуватися в бібліотеці загалом, а також  прищепленням шанобливого ставлення до книги.

Автор методичних матеріалів рекомендує педагогам спланувати бібліотечні уроки заздалегідь (на початку навчального року, укладаючи календарно-тематичне планування), враховуючи вікові властивості учнів, а також їхні інтереси та рівень пізнання оточуючого світу. 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: