22 січня – День Соборності та Свободи України;100 років тому (1919) Директорія Української Народної Республіки проголосила на Софіївській площі в Києві Акт злуки всіх українстких земель (західних і східних)в єдину соборну Українську Державу; 23 січня –175 років від дня народження Михайла Федоровича Комарова (1844-1913), українського бібліографа, лексикографа, літературознавця, перекладача; 90 років від дня народження Філарета (у миру – Михайло Антонович Данисенко, народився 1929), Святійшого Патріарха Київської і всієї Руси-України; 24 січня – 140 років від дня народження Станіслава Пилиповича Людкевича (1879-1979), українського композитора, музикознавця, фольклориста; 110 років від дня народження Михайла Івановича Їжакевича (1909-1975), українського композитора; 100 років тому (1919) голова Ради народних міністрів УНР В. Чехівський підписав Закон про заснуванняв Києві Головної книжкової палати, сьогодні це – державна наукова «Книжкова палата України» 25 січня – День Св. Мучениці Тетяни; 260 років від дня народження Роберта Бернса (1759-1796), британського поета, фольклориста; 145 років від дня народження Вільяма Сомерсета Моема (1874-1965), англійського письменника, драматурга, критика; 26 січня – Міжнародний день митних служб; 27 січня – Міжнародний день пам`яті жертв Голокосту;180 років від дня народження Павла Платоновича Чубинського (1839-1884), українського етнографа, фольклориста, поета, автора слів Гімну України; 28 січня – у 1992 році Верховна Рада України затвердила національний синьо-жовтий прапор як Державний прапор України; 135 років від народження Якова Оскаровича Парнаса (1884-1949), українського біохіміка; 29 січня – День пам`яті героїв Крут; 210 років від дня народження Василя Продана (1809-1882), українського громадського та православного церковного діяча Буковини4 30 січня – 100 років тому (1919) вийшов наказ Міністерства народної освіти УНР щодо викладання українською мовою предметів у вищій, середній і нижчій школах, а також у школах і на курсах для дорослих;185 років від дня народження Володимира Боніфаиійовича Антоновича (1834-1908), українського історика, археолога, етногафа, археографа;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

alt

Пропонуємо ознайомитись з оглядом статті Інни Кондратець «Професійні забавки для дорослих: рольові ігри як засіб фахового навчання» (Кондратець Інна. Професійні забавки для дорослих [Текст]: рольові ігри як засіб фахового навчання / І. Кондратець // Дошкільне виховання. – 2017. - № 12. – С. 13 – 17).

 

 

 

Інтерактивне навчання та ігрові технології стають пріоритетними в освіті не лише дітей, а й дорослих. На зміну лекціям і традиційним педрадам приходять творчі майстер-класи, тренінги, рольові ігри. Майже кожну педагогічну проблему можна розв’язати, підійшовши до неї нестандартно, критично розглянувши під різними кутами зору. Саме таку можливість дають рольові ігри, у яких педагоги приміряють на себе різні образи, «пробують на смак» різні стилі мислення, вчаться знаходити раціональне зерно в кожній інновації й ефективно застосовувати їх у роботі з дітьми та батьками. У статті описуються особливості використання рольових ігор у роботі з педагогами

Рольові ігри - ефективний засіб розвитку не лише дітей, а й дорослих. Така форма методичної роботи сприяє особистісному та професійному зростанню педагогів.

Переваги рольових ігор як освітнього засобу

Мотивація - (у результаті гри учасники набувають знання).

Прагматизм  - (гра  - світ фантазії, але уявні ситуації можуть виникнути й у реальному житті).

Науковість - (сценарій гри ґрунтується на конкретному матеріалі з відповідної теми).

Доступність - (правила гри розуміє кожен учасник).

Єдина мета - (група грає як одна команда, формуючи спільне рішення).

Особистісно орієтований підхід - (тьютор - особа, що веде індивідуальні або групові заняття, репетитор, наставник - не диктує, не нав’язує, а тільки вказує напрям пошуку учасниками самостійних рішень та варіантів розв’язання пропонованих ситуацій).

Можливість самовираження - (учасник має змогу проявити свої творчі здібності, продемонструвати рівень образного й логічного мислення тощо).

Привабливість рольових ігор пояснюється їхнім терапевтичним ефектом і відповідністю глибинним психологічним потребам індивіда й соціуму. Зокрема, к. п. н. Світлана Ладивір, наголошуючи на ефективності використання рольових ігор у діяльності як дітей, так і дорослих, зазначає: «Із трьох «Я» (об’єктивне, суб’єктивне, потаємне) ми демонструємо зазвичай тільки перше. Рольова гра допомагає розкрити внутрішню сутність особистості. Саме в грі людина така, якою вона є насправді».

Досвід проведення рольових ігор для педагогів дошкільних закладів поки що невеликий, тож на прикладі рольової гри «Захист інновацій» автор робить спробу окреслити орієнтований алгоритм підготовки гри, її проведення та здійснення рефлексії.

Матеріал підготувала Оксана Северин

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: