24 травня - День рівноапостольних Кирила і Мефодія; День слов’янської писемності і культури; 190 років від дня народження Олексія Кіндратовича Саврасова (1830–1897), російського живописця, педагога; 120 років від дня народження Едуардо де Філіппо (1900–1984), італійського драматурга, режисера, сценариста, актора театру та кіно; 25 травня - Міжнародний день зниклих безвісти дітей; 100 років від дня народження Зиновія (Зіновія) Павловича Штокалка (1920–1968), українського бандуриста-віртуоза, композитора, письменника, лікаря; 27 травня - 150 років від дня народження Володимира Юліановича Охримовича [Охрімович (1870–1931)], українського етнографа, журналіста, громадсько-політичного діяча; 130 років від дня народження Костя Володимировича Дубняка (1890–1948), українського бібліографа, географа, економіста, краєзнавця; 28 травня - Вознесіння Господнє; 180 років від дня народження Омеляна Йосиповича Партицького (1840–1895), українського мовознавця, етнографа, історика, педагога, редактора, видавця, громадсько-політичного діяча; 120 років від дня народження Дмитра Левчука (1900–1977), українського публіциста, журналіста (США); 100 років від дня народження Наума Мироновича Тихого [справж. – Наум Меєрович Штілерман (1920–1996)], українського поета, письменника; 29 травня - Міжнародний день миротворців ООН; 190 років від дня народження Володимира Ізмайловича Межова (1830–1894), російського бібліографа; 110 років від дня народження Сави Овсійовича Голованівського (1910–1989), українського поета, прозаїка, драматурга; 30 травня - День працівників видавництв, поліграфії і книго розповсюдження; 31 травня - Всесвітній день без тютюну; День хіміка; 140 років від дня народження Олександри Іванівни Смирнової-Замкової (1880–1962), українського вченого-патологоанатома;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

alt

Пропонуємо ознайомитись з оглядом статті Інни Кондратець «Професійні забавки для дорослих: рольові ігри як засіб фахового навчання» (Кондратець Інна. Професійні забавки для дорослих [Текст]: рольові ігри як засіб фахового навчання / І. Кондратець // Дошкільне виховання. – 2017. - № 12. – С. 13 – 17).

 

 

 

Інтерактивне навчання та ігрові технології стають пріоритетними в освіті не лише дітей, а й дорослих. На зміну лекціям і традиційним педрадам приходять творчі майстер-класи, тренінги, рольові ігри. Майже кожну педагогічну проблему можна розв’язати, підійшовши до неї нестандартно, критично розглянувши під різними кутами зору. Саме таку можливість дають рольові ігри, у яких педагоги приміряють на себе різні образи, «пробують на смак» різні стилі мислення, вчаться знаходити раціональне зерно в кожній інновації й ефективно застосовувати їх у роботі з дітьми та батьками. У статті описуються особливості використання рольових ігор у роботі з педагогами

Рольові ігри - ефективний засіб розвитку не лише дітей, а й дорослих. Така форма методичної роботи сприяє особистісному та професійному зростанню педагогів.

Переваги рольових ігор як освітнього засобу

Мотивація - (у результаті гри учасники набувають знання).

Прагматизм  - (гра  - світ фантазії, але уявні ситуації можуть виникнути й у реальному житті).

Науковість - (сценарій гри ґрунтується на конкретному матеріалі з відповідної теми).

Доступність - (правила гри розуміє кожен учасник).

Єдина мета - (група грає як одна команда, формуючи спільне рішення).

Особистісно орієтований підхід - (тьютор - особа, що веде індивідуальні або групові заняття, репетитор, наставник - не диктує, не нав’язує, а тільки вказує напрям пошуку учасниками самостійних рішень та варіантів розв’язання пропонованих ситуацій).

Можливість самовираження - (учасник має змогу проявити свої творчі здібності, продемонструвати рівень образного й логічного мислення тощо).

Привабливість рольових ігор пояснюється їхнім терапевтичним ефектом і відповідністю глибинним психологічним потребам індивіда й соціуму. Зокрема, к. п. н. Світлана Ладивір, наголошуючи на ефективності використання рольових ігор у діяльності як дітей, так і дорослих, зазначає: «Із трьох «Я» (об’єктивне, суб’єктивне, потаємне) ми демонструємо зазвичай тільки перше. Рольова гра допомагає розкрити внутрішню сутність особистості. Саме в грі людина така, якою вона є насправді».

Досвід проведення рольових ігор для педагогів дошкільних закладів поки що невеликий, тож на прикладі рольової гри «Захист інновацій» автор робить спробу окреслити орієнтований алгоритм підготовки гри, її проведення та здійснення рефлексії.

Матеріал підготувала Оксана Северин

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: