5 травня – 175 років від дня народження Генрика Сенкевича [повне ім’я – Генрик Адам Александр Піус Сенкевич (1846–1916)], польського письменника білорусько-татарського походження, лауреата Нобелівської премії в галузі літератури (1905); 100 років від дня народження Артура Леонарда Шавлова (1921–1999), американського фізика, лауреата Нобелівської премії в галузі фізики (1981); 90 років від дня народження Миколи Кіндратовича Кондратюка (1931–2006), українського співака, педагога, музично-громадського діяча; 6 травня – День великомученика Георгія Побідоносця (Юрія Змієборця, Георгія Переможця); День піхоти; 150 років від дня народження Опанаса Івановича Завадського (1871 – після 1910), українського хормейстера, педагога; 100 років від дня народження Олександри Федорівни Селюченко (1921–1987), української майстрині художньої кераміки; 80 років від дня народження Володимира Павловича Небоженка (1941), українського скульптора; 7 травня – 180 років від дня народження Бориса Станіславовича Познанського (1841–1906), українського письменника, етнографа, громадського діяча; 160 років від дня народження Рабіндраната Тагора [Робіндронатх Тхакур (1861–1941)], індійського та бенгальського поета, прозаїка, драматурга, громадського діяча, лауреата Нобелівської премії в галузі літератури (1913) ; 80 років від дня народження Олексія Васильовича Кожекова (1941), українського живописця, монументаліста, графіка; 8 травня – 8–9 Дні пам’яті та примирення, присвячені пам’яті жертв Другої світової війни; День пам’яті та примирення; Всесвітній день Червоного Хреста і Червоного Півмісяця’ Всесвітній день мігруючих птахів; 100 років від дня народження Миколи Федоровича Козловського (1921–1996), українського фотохудожника, педагога; 80 років від дня народження Олександра Вікторовича Бузилевича (1941–2018), українського кінооператора; 9 травня – День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (День Перемоги); День матері’;150 років від дня народження Володимира Михайловича Гнатюка (1871–1926), українського фольклориста, етнографа, мовознавця, літературознавця, мистецтвознавця, громадсько-культурного діяча; 110 років від дня народження Мирослава Никифоровича Григоріїва (1911– 2000), українського художника-графіка, журналіста (США); 10 травня – 100 років від дня народження Юрія Павловича Жбакова (1921–1999), українського актора театру та кіно; 100 років від дня народження Михайла Ілліча Кривенка (1921–2008), українського живописця; 11 травня – 130 років від дня народження Льва Миколайовича Делоне (1891–1969), українського ботаніка, цитолога, генетика, селекціонера; 12 травня – 90 років від дня народження Юрія Олексійовича Луціва (1931), українського диригента, педагога; 13 травня – 100 років від дня народження Йосипа Йосиповича Корби (1921–1988), українського актора, режисера, громадського діяча; 14 травня – 150 років від дня народження Василя Семеновича Стефаника (1871–1936), українського письменника, громадсько-політичного діяча; 15 травня – Міжнародний день сім’ї; День Європи; День науки; 130 років від дня народження Михайла Опанасовича Булгакова (1891–1940), російського письменника, драматурга, лікаря, народженого в Україні; 130 років від дня народження Костянтина Симоновича Гамсахурдіа (1891–1975), грузинського письменника, філолога, історика, літературознавця, одного з найвизначніших грузинських прозаїків XX ст.; 120 років від дня народження Мойсея Юхимовича Мижирицького [Мойше Хаїм-Берович (1901–1951)], єврейського літературознавця, критика; 110 років від дня народження Макса Рудольфа Фріша (1911–1991), швейцарського прозаїка, драматурга, публіциста;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

alt

Пропонуємо ознайомитись з оглядом статті Інни Кондратець «Професійні забавки для дорослих: рольові ігри як засіб фахового навчання» (Кондратець Інна. Професійні забавки для дорослих [Текст]: рольові ігри як засіб фахового навчання / І. Кондратець // Дошкільне виховання. – 2017. - № 12. – С. 13 – 17).

 

 

 

Інтерактивне навчання та ігрові технології стають пріоритетними в освіті не лише дітей, а й дорослих. На зміну лекціям і традиційним педрадам приходять творчі майстер-класи, тренінги, рольові ігри. Майже кожну педагогічну проблему можна розв’язати, підійшовши до неї нестандартно, критично розглянувши під різними кутами зору. Саме таку можливість дають рольові ігри, у яких педагоги приміряють на себе різні образи, «пробують на смак» різні стилі мислення, вчаться знаходити раціональне зерно в кожній інновації й ефективно застосовувати їх у роботі з дітьми та батьками. У статті описуються особливості використання рольових ігор у роботі з педагогами

Рольові ігри - ефективний засіб розвитку не лише дітей, а й дорослих. Така форма методичної роботи сприяє особистісному та професійному зростанню педагогів.

Переваги рольових ігор як освітнього засобу

Мотивація - (у результаті гри учасники набувають знання).

Прагматизм  - (гра  - світ фантазії, але уявні ситуації можуть виникнути й у реальному житті).

Науковість - (сценарій гри ґрунтується на конкретному матеріалі з відповідної теми).

Доступність - (правила гри розуміє кожен учасник).

Єдина мета - (група грає як одна команда, формуючи спільне рішення).

Особистісно орієтований підхід - (тьютор - особа, що веде індивідуальні або групові заняття, репетитор, наставник - не диктує, не нав’язує, а тільки вказує напрям пошуку учасниками самостійних рішень та варіантів розв’язання пропонованих ситуацій).

Можливість самовираження - (учасник має змогу проявити свої творчі здібності, продемонструвати рівень образного й логічного мислення тощо).

Привабливість рольових ігор пояснюється їхнім терапевтичним ефектом і відповідністю глибинним психологічним потребам індивіда й соціуму. Зокрема, к. п. н. Світлана Ладивір, наголошуючи на ефективності використання рольових ігор у діяльності як дітей, так і дорослих, зазначає: «Із трьох «Я» (об’єктивне, суб’єктивне, потаємне) ми демонструємо зазвичай тільки перше. Рольова гра допомагає розкрити внутрішню сутність особистості. Саме в грі людина така, якою вона є насправді».

Досвід проведення рольових ігор для педагогів дошкільних закладів поки що невеликий, тож на прикладі рольової гри «Захист інновацій» автор робить спробу окреслити орієнтований алгоритм підготовки гри, її проведення та здійснення рефлексії.

Матеріал підготувала Оксана Северин

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: