24 червня – 125 років від дня народження Володимира Юхимовича Січинського (1894-1962), українського мистецтвознавця-енциклопедиста, бібліографа; 95 років від дня народження Богдана Йосиповича Чалого (1924-2008), українського письменника; 25 червня – День митної служби України; 85 років від дня народження Мирослава Гнатовича Стельмаховича (1934-1998), українського філолога, доктора педагогічних наук; 27 червня - 55 років тому (1964) у Вашингтоні відкрито пам`ятник Т. Г. Шевченку; 28 червня – День Конституції України; 95 років від дня народження Олесі Йосипівни Кравець (1924), українського прозаїка; 29 червня – 170 років від дня народження Олени Пчілки (Ольга Петрівна Косач) (1849-1930), української письменниці, фольклориста, етнографа; 30 червня – День молоді; День молодіжних та дитячих громадських організацій.
Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка Вчителям української мови та літератури

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу «Вивчаємо українську мову та літературу», № 30 (С. 2-6) / 2017.

Огляд публікації «Формування національно-мовної особистості учня на уроках української мови та літератури» (автор публікації – Скрипка О. І.).

 

 

 

 У статті розглядається важлива проблема, що є особливо актуальною на сучасному етапі національного поступу, державотворення і освітнього розвитку України. Зокрема, наголошується на потребі формування національно-мовної особистості школярів на уроках української мови та літератури. Автором матеріалів деталізуються відповідні завдання, які у цьому контексті стоять перед інститутом освіти та педагогічною спільнотою, зокрема йдеться про:

- виховання у школярів поваги, зацікавленості до вивчення української мови як до надбання українського народу;

- розвиток і збагачення українського мовлення (перш за все акцентується на власне українській лексиці, оволодінні стійкими неподільними словосполученнями);

- формування умінь і навичок роботи з текстом як одиницею комунікації та як з продуктом мовлення;

- застосування повної інтеграції (наприклад, залучення необхідних відомостей з суміжних предметів);  

- організацієя систематичної розмовної діяльності учнів.

У науковій розвідці наголошується на чималому виховному потенціалі української літератури (скажімо, йдеться про відповідальну місію усної народної творчості як складника духовної культури суспільства), на дієвості естетичного впливу художнього слова на почуттєву сферу учнів, актуалізуються умови, що сприяють ефективному впровадженню проблеми - проблеми формування національно-мовної особистості школяра, зокрема на уроках словесності, визначаються вміння і навички, якими має володіти національно-мовна особистість в результаті відповідної та послідовної роботи наставника (педагога-словеника) та учня, адже, як слушно зауважує автор статті, - «переймаючись національною ідеєю через художнє слово, учні мають можливість споріднитися з духовною культурою свого народу, відчути свій зв'язок з його історичною долею та сьогоденням, водночас виховуючи в собі повагу до інших народів та їх культур».  

Висвітлюючи низку фактологічного, методичного та рекомендаційного матеріалу з означеної проблематики, автор статті також фіксує увагу педагога-словесника на конкретних етапах формування національно-мовної особистості:

на першому етапі йдеться про організацію систематичної роботи на уроках з метою мовного вдосконалення;

другий етап (репродуктивна діяльність) пов’язаний з виробленням умінь відтворювати мовні засоби (наприклад доповнювати висловлювання, та ін.);

третій етап - етап продуктивної діяльності - передбачає формування і вдосконалення навичок творчого використання засвоєного мовного матеріалу як у системі письмового, так і усного (діалоги, монологи) мовлення. 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: