24 червня – 125 років від дня народження Володимира Юхимовича Січинського (1894-1962), українського мистецтвознавця-енциклопедиста, бібліографа; 95 років від дня народження Богдана Йосиповича Чалого (1924-2008), українського письменника; 25 червня – День митної служби України; 85 років від дня народження Мирослава Гнатовича Стельмаховича (1934-1998), українського філолога, доктора педагогічних наук; 27 червня - 55 років тому (1964) у Вашингтоні відкрито пам`ятник Т. Г. Шевченку; 28 червня – День Конституції України; 95 років від дня народження Олесі Йосипівни Кравець (1924), українського прозаїка; 29 червня – 170 років від дня народження Олени Пчілки (Ольга Петрівна Косач) (1849-1930), української письменниці, фольклориста, етнографа; 30 червня – День молоді; День молодіжних та дитячих громадських організацій.
Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю математики»

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу «Математика в рідній школі» (№ 9, 2017 р.).

Пропонуємо ознайомитись із статтею доцента кафедри алгебри і методики навчання математики Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського, кандидата педагогічних наук Аліни Воєводи «Чи допоможе математика в житті?» [Текст] / А. Воєвода // Математика в рід. шк. – 2017. - № 9. – С. 13-18.

 

 

Сьогодні все частіше педагоги-науковці та і вчителі висловлюють думку про те, що якісна підготовка школярів до майбутнього дорослого життя повинна передбачати формування в них не лише міцних знань, а й уміння розв’язувати практичні задачі, знаходити вихід із скрутних життєвих ситуацій, в яких використання математики, на перший погляд, здається неможливим.

Зазвичай в учнів на початку вивчення нової теми виникає природне запитання: «Чи потрібні будуть ці знання в майбутньому? Коли? Де й для чого?». І вчителеві буває важко дати вичерпні відповіді, якщо школярам доводиться розв’язувати не лише цікаві їм алгебраїчні та геометричні задачі. Наповнення цих задач практичним змістом може активізувати розумову діяльність школярів, сприяти виникненню особистих мотивів навчання, розвивати інтерес до предмета.

У шкільних підручниках з математики є чимало задач, в основу яких покладено залежності між компонентами руху; ціною, кількістю і вартістю; продуктивністю праці, часом роботи й одержаною продуктивністю; розрахунки часу; знаходження периметрів та площ фігур; обчислення витрат різних матеріалів тощо. Часто такі задачі мають однакові математичні залежності між величинами і розв’язуються за допомогою однакових математичних моделей.

Важливим з практичного погляду є також задачі на: подільність чисел; розклад чисел на прості множники; розв’язування діофантових рівнянь; геометричні побудови на місцевості, вибір найкоротшого маршруту руху; практичні способи перевірки властивостей плоских або просторових фігур тощо, яких у чинних шкільних підручниках дуже мало. У процесі розв’язування подібних задач учні знайомляться з практичними, життєвими поняттями і бачать необхідність застосування математичних знань у реальному житті.

У статті автор репрезентує цікаві задачі практичного змісту, для розв’язування яких потрібні не лише знання, а й кмітливість та допитливість учнів. Їх можна використовувати на уроках та при підготовці до державної підсумкової атестації в 9 класі та зовнішнього незалежного оцінювання з  математики в 11 класі.

При розв’язуванні задач слід активізувати учнів та спонукати їх висловлювати свої думки стосовно шляхів розв’язання проблеми, наведеної в задачі. Також  можна обговорити з учнями різні ситуації, що виникають у повсякденному житті, адже з більшістю ситуацій, описаних у задачах, ми часто зустрічаємося і намагаємося знаходити вихід із скрутного становища, застосовуючи математичні знання.

Задачі практичного змісту є також засобом формування в учнів позитивного ставлення до математики, системності мислення, здатності бачити всі можливі варіанти і здійснювати вибір оптимального, передбачати наслідки обраних рішень. Якщо учням вдається насправді застосовувати набуті знання на практиці, то, можливо, вони зможуть дати позитивну відповідь на запитання: «Чи допоможе математика в житті?»

Статтю підготувала: головний бібліограф ТУРКАЛО О. М.

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: