24 червня – 125 років від дня народження Володимира Юхимовича Січинського (1894-1962), українського мистецтвознавця-енциклопедиста, бібліографа; 95 років від дня народження Богдана Йосиповича Чалого (1924-2008), українського письменника; 25 червня – День митної служби України; 85 років від дня народження Мирослава Гнатовича Стельмаховича (1934-1998), українського філолога, доктора педагогічних наук; 27 червня - 55 років тому (1964) у Вашингтоні відкрито пам`ятник Т. Г. Шевченку; 28 червня – День Конституції України; 95 років від дня народження Олесі Йосипівни Кравець (1924), українського прозаїка; 29 червня – 170 років від дня народження Олени Пчілки (Ольга Петрівна Косач) (1849-1930), української письменниці, фольклориста, етнографа; 30 червня – День молоді; День молодіжних та дитячих громадських організацій.
Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю фізики»

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу «Фізика  в школах України» (№ 15-16, 2017 р.).

Пропонуємо ознайомитись із статтею Т. В. Бондарчука  «Компетентнісний підхід під час вивчення фізики та астрономії» [Текст] / Т. В. Бондарчук // Фізика в школах України. – 2017. - № 15-16. – С. 28-32.

 

 

 

Традиційно завдання шкільної освіти визначалися набором знань, умінь і навичок, які має опанувати випускник. але сьогодні такий підхід недостатній, адже соціуму потрібна молодь, яка готова долучитися до подальшої діяльності, здатна практично розв’язувати життєві та професійні проблеми, що постають перед нею, навчатися та освоювати нові професії впродовж життя. а це багато в чому залежить від певних рис характеру та вмінь, які формуються як компетентності.

З чого ж починати формування компетентності учнів?

Формування компетентності слід почати із загальнопредметних компетентностей, яке відбувається протягом усього вивчення фізики та астрономії. Для фізики це вміння розпізнавати фізичні поняття та ідеї, проводити досліди та експерименти з фізичними явищами та процесами, уміння розв’язувати фізичні проблеми, які пов’язані з реальним світом. Для астрономії це також уміння розпізнавати та пояснювати астрономічні явища, здатність бачити загальне, переносити знання на інші об’єкти та науки, свідомо формувати власний світогляд.

Компетентнісний підхід вимагає поетапного втілення.

На першому етапі втілення можна, наприклад, продовжувати формувати елементарні загальнонавчальні компетенції учнів, такі, як:

  • 1. здатність знаходити головний зміст прочитаного або почутого;
  • 2. уміння записувати інформацію (зокрема задачі) у загальноприйнятій формі та вміння лаконічно й грамотно викладати свої думки в письмовій формі;
  • 3. уміння мотивувати себе на знаходження кількох варіантів розв’язку одного завдання та аналіз їхніх сильних і слабих сторін;
  • 4. готовність до співпраці з іншими під час виконання спільного завдання, уміння бути командним «гравцем»;
  • 5. уміння планувати дії й час на їх оптимальне виконання, засвоєння основ тайм-менеджменту;
  • 6. адекватна оцінка своїх результатів діяльності, уміння їх удосконалювати.

Автор детально розглядає формування кожного з видів компетентностей на уроках фізики та астрономії та в позаурочний час.

Соціальні компетентності передбачають надання учням можливості проявляти ініціативу, брати на себе відповідальність, приймати рішення.

Під час полікультурної компетнтності автор знайомить учнів із геніальними творіннями науки та техніки, творчим шляхом особистостей, які своїми дослідження зробили вагомий внесок у науку.

Комунікативна компетентність виявляється через уміння учнів висловлювати свою думку, брати участь у дискусії.

Інформаційні компетентності передбачають опанування учнями інформаційних технологій, уміння самостійно здобувати та використовувати інформацію.

У формуванні компетентностей учнів величезне значення відіграють задачі, які сприяють інтересу учнів до предмета, формують практичні уміння та навички, розвивають творчі здібності.

Формування компетентностей учнів - одна зі складових процесу навчання, що вимагає зусиль протягом усього курсу вивчення фізики та астрономії.

Сторінку підготувала: головний бібліограф О. М. ТУРКАЛО

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: