18 жовтня – 90 років від дня народження Михайла Павловича Фіголя (1927—1999), українського художника і мистецтвознавця; 19 жовтня – 115 років від дня народження Сергія Йосиповича Жигалка (1902—1938), українського письменника; 100 років від дня народження Леоніда Миколайовича Левицького (1917–1943), українського поета; 20 жовтня – 90 років від дня народження Юрія Георгійовича Герасименка (1927–1985), українського письменника, перекладача, фантаста, критика 21 жовтня – 110 років від дня народження Дмитра Пимоновича Надіїна (1907—1942), українського поета; 22 жовтня – 95 років від дня народження Віктора Івановича Толочка (1922-2006), українського живописця; 90 років від дня народження Івана Дмитровича Красовського (1927–2014), українського етнографа, літературознавця, громадсько-культурного діяча; 24 жовтня – День Організації Об’єднаних Націй; 160 років від дня народження Івана Андрійовича Линниченка (1857–1926), українського історика, архівознавця, краєзнавця, громадського діяча; 150 років від дня народження Миколи Федоровича Біляшівського (1867— 1926), українського археолога, етнографа, мистецтвознавця; 135 років від дня народження Імре Кальмана (1882—1953), угорського композитора; 25 жовтня – 160 років від дня народження Андрія Михайловича Конощенка [справж. – Грабенко (1857–1932)], українського фольклориста, музикознавця, етнографа; 85 років від дня народження Володимира Яремовича Савадова (1932—2010), українського художника; 75 років від дня народження Наталії Омелянівни Кащук (1937—1991), української поетеси, прозаїка; 70 років від дня народження Нелі Семенівни Шейко-Медведєвої (1947), української поетеси, драматурга, театрального критика; 26 жовтня – 175 років від дня народження Василя Васильовича Верещагіна (1842—1904), російського живописця; 27 жовтня – 235 років від дня народження Нікколо Паганіні (1782—1840), італійського скрипаля, композитора; 165 років від дня народження Григорія Васильовича Левицького (1852— 1918), українського астронома; 95 років від дня народження Бориса Наумовича Рапопорта (1922—2006), українського живописця; 28 жовтня – День визволення України від фашистських загарбників (1944); 29 жовтня – 255 років від дня народження Андре Шеньє (1762—1794), французького поета і публіциста; 125 років від дня народження Павла Костянтиновича Голуб’ятникова(1892—1942), українського живописця; 120 років від дня народження Ноя Мойсейовича Підгорного (1897–1988), українського архітектора; 30 жовтня – 135 років від дня народження Михайла Львовича Бойчука (1882—1939), українського живописця; 130 років від дня народження Луки Теодоровича Мишуги (1887–1955), українського державного та громадського діяча, журналіста, редактора, юриста; 105 років від дня народження Михайла Борисовича Рубашова (1912—1974), українського письменника; 80 років від дня народження Віктора Пантелійовича Гамана (1937), українського прозаїка, громадсько-політичного діяча; 31 жовтня – 85 років від дня народження Кетрін Патерсон (1932), американської дитячої письменниці.
Снять квартиру посуточно. Быстро снять посуточно квартиру в казани. Снять однокомнатную квартиру посуточно. Помощь в получении ипотеки. Удобное получение ипотеки в сбербанке. Что нужно для получения ипотеки. Отопление частного дома. Как сделать отопление частный дом схема. Частный дом монтаж отопления. Восстановление жесткого диска. Быстрое восстановление информации с жесткого диска. Восстановление данных жесткого диска программа. Кредит с плохой историей. Быстрые кредиты онлайн с плохой историей. Срочный кредит с плохой историей. В какой сервер играть в WOW. Топ world of warcraft серверы. Wow серверы pandaria. Круглопалочный станок чертежи. Круглопалочный станок купить дешево. Самодельный круглопалочный станок. Кредит на покупку квартиры. На долго взять кредит на квартиру. Кредит на покупку квартиры.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Інтернет ресурси
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Електронні версії підручників
Словники
Вікіпедія
Книга Вголос = Voice Book
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Бібліотечному фахівцю
Індексування за УДК
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Доступ до публічної інформації

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - педагогам-дошкільникам

alt

Пропонуємо ознайомитись з оглядом статті д-р психол. наук, професора Катерини Крутій та д-р пед. наук, професора Лариси Зданевич «Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити й мотивувати дітейу» (Крутій Катерина, Зданевич Лариса. Сторітелінг: мистецтво розповідання, або Як зацікавити  й мотивувати дітей [Текст] / Е. Крутій, Л. Зданевич // Дошкільне виховання. – 2017. - № 7. – С. 2 – 6.)

 

 

 

Стаття пропонує ознайомитись з новим трендом у дошкільній освіті - технологією сторітелінгу, що прийшла з менеджменту і маркетингу та швидко набула популярності серед педагогів.

Сторітелінг (калька з анг. storytelling, де story- історія, а telling - розповідання) - мистецтво складання і розповідання захопливих історій.

Автори статті зазначають: запроваджувати сторітелінг у повному обсязі як технологію не варто, оскільки її мета надто широка. Використовуємо його лише як мотиваційний комунікаційний прийом.

У нашому розумінні, завдання сторітелінгу - за допомогою розповіді створити умови для мотивації дітей до навчання на занятті або під час освітньої ситуації, викликати симпатію до головного персонажа, який допоможе зацікавити вихованців і доступно донести до них потрібну інформацію.

Переваги сторітелінгу в роботі з дошкільнятами

- Цікавий засіб урізноманітнення заняття або освітньої ситуації. Допомагає реалізувати індивідуальний підхід та зацікавити дітей. не потребує витрат ф може бути використаний у будь-якому місці та в будь-який час.

- Розвиває уяву, фантазію та креативність. До речі, як у дітей,  так і в педагогів.

- Сприяє налагодженню добрих взаємин між вихованцями та педагогами. Під час спілкування, допомоги персонажу відбувається  обмін емоціями, формуються довіра та емпатія.

- Знімає психологічне напруження. Під час слухання, обговорення, переказування, створення оповідки діти вчаться усвідомлювати свої почуття і говорити про них.

Правила сторітелінгу

- Розповідь на початку заняття (сюрпризний момент)має тривати не більше 2-3 хв. Це має бути непростий або комічний випадок з життя персонажа, мета якого - донести до дітей важливу інформацію

Персонажі (або персонаж) мають бути яскраві, добре знайомі дітям (їхня «фізична» присутність під час розповіді не обов’язкова).

Ключовим є запитання, на якому зосереджено увагу у слухачів і на яке буде дано відповідь наприкінці історії.

Для дотримання уваги дітей важливо забезпечити оптимальний ритм історії (тобто те, наскільки швидко або повільно вона розповідається).

Емоційне наповнення оповідки має наближати її до власного досвіду слухачів, аби вони співчували персонажеві, бажали допомогти йому

Діти мають бути учасниками подій, що відбувається з персонажем і особисто стосується кожного з них.

Оповідачу доречно варіювати тон, гучність свого голосу.

Бажано супроводжувати розповідь відповідними мелодіями і зіваки (підготовленими зазделегідь).

Розповіді не слід перевантажувати зайвими деталями та наочністю.

У статті наводиться приклад використання сторітелінгу на початку заняття з покроковим коментарем.

Сторінку підготувала Оксана Северин

 

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: