21 вересня – Різдво Пресвятої Богородиці; Міжнародний день миру; 365 років від дня народження Адама Зерникави (1652—1692), українського письменника, вченого та культурного діяча; 185 років від дня народження Петра Івановича Ніщинського (1832—1896), українського композитора, письменника-перекладача; 70 років від дня народження Стівена Едвіна Кінга (1947), американського письменника; 22 вересня – День партизанської слави; 115 років від дня народження Елен К’юзек (1902—1981), австралійського прозаїка; 23 вересня – 145 років від дня народження Соломії Амвросіївни Крушельницької (1872— 1952), української співачки, педагога; 25 вересня – 225 років від дня народження Івана Івановича Лажечникова (1792—1869), російського письменника; 120 років від дня народження Вільяма Катбер Фолкнера(1897—1962), американського романіста і новеліста; 85 років від дня народження Анатолія Борисовича Солов’яненка (1932— 1999), українського співака; 50 років від дня народження Олега Євгеновича Авраменка (1967), сучасного українського письменника-фантаста; 26 вересня – 185 років від дня народження Петра Петровича Сокальського (1832—1887), українського композитора, фольклориста, музично-громадського діяча; 27 вересня – Воздвиження Чесного і Животворного Хреста Господнього; Всесвітній день туризму; День вихователя і всіх дошкільних працівників; 145 років від дня народження Григорія Петровича Світлицького (1872— 1948), українського живописця; 28 вересня – день народження Василя Олександровича Сухомлинського (28.09.1918 – 2.09.1970), педагога, публіциста, письменника, поета; 29 вересня – 470 років від дня народження Мігеля де Сервантеса (1547—1616), іспанського письменника ; 115 років від дня народження Юхима Петровича Зорі(1902—1971), українського письменника; 30 вересня – Віри, Надії, Любові та їхньої матері Софії; Всеукраїнський день бібліотек
Купить новостройку с отделкой. Где купить однокомнатную квартиру в новостройке? Купить новостройку недорого. Оценка стоимости недвижимости. Какая рыночная оценка недвижимости? Принципы оценки недвижимости. Теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол в доме. Монтаж водяного теплого пола. Не включается ноутбук. Скажите почему не включается ноутбук. Ноутбук включается и сразу выключается. Быстрый кредит наличными. Где быстро взять кредит без справок. Оформить быстрый кредит. Топ wow сервера. Где скачать последний клиент wow? Самый лучший сервера world of warcraft. Ленточная пилорама цена. Ленточная пилорама своими руками чертежи. Скачать чертежи ленточной пилорамы. Аренда квартир без посредников. Длительная аренда квартир без посредников и прочих. Аренда однокомнатной квартиры.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Інтернет ресурси
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Електронні версії підручників
Словники
Вікіпедія
Книга Вголос = Voice Book
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Спорт Галичини: історичний календар
Творчість наших користувачів
Бібліотечному фахівцю
Індексування за УДК
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Доступ до публічної інформації

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

«Вчителеві-предметнику»: анотовані інформаційні огляди періодики Львівської обласної науково-педагогічної бібліотеки

altУчителеві-предметнику

тижнева оглядова інформація літератури (28 серпня - 3 вересня. 2017 р.)

«З питань методики викладання навчальних предметів в школі»

 

Українська мова та література

Вертелецька О. М. Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківни» [Текст] : 6 клас / О. М. Вертелецька // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. – № 22-24. – С. 31-35.

 На сторінках публікації вміщено розробку уроку (урок зв’язного мовлення) з української літератури у 6-му класі на тему: «В. Нестайко - відомий у світі український дитячий письменник. Пригодницький захопливий сюжет твору «Тореадори з Васюківки». Упродовж навчального заходу передбачається застосування таких методичних прийомів та дидактичних елементів як інсценізація, робота з підручником, бесіда, сенкан, метод сугестопедії, перегляд відеофільму, евристична бесіда, незакінчене речення, хвилинка мудрості.  

Кузнєцова, Олена. Твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему [Текст] : українська мова: 9 клас / О. Кузнєцова // Українська мова та література в школах України. – 2017. – № 7-8. – С. 62-65.

На шпальтах вказаного науково-методичного журналу опубліковано конспект уроку зв’язного мовлення (урок-творча лабораторія) з української мови. Цільові засади навчального заходу: створити умови для вдосконалення умінь добирати та систематизувати з різних джерел матеріал до твору; сприяти розвитку зв’язного мовлення, пам’яті, уяви, образного мислення, творчих здібностей; формуванню моральних якостей, здатності критично оцінювати власні вчинки на предмет їхньої відповідності загальнолюдським нормам; виховувати потребу в самовдосконаленні.  

Пудло Д. С. Життя і творчість Івана Франка [Текст] : 10 клас / Д. С. Пудло // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. –№ 22-24. – С. 52-65.  - Бібліогр.: 7 назв.

Увазі педагогів-словесників презентовано конспекти уроку й позакласного заходу (літературно-музична композиція) з вивчення творчості Великого Каменяра. Тема уроку: «Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Багатогранність діяльності митця, його вплив на культурний і політичний розвиток України». У межах уроку наявні шість оригінальних складових - «відкриттів», кожне з яких, маючи відповідну назву, присвячене окремим граням особистості і таланту видатного українського письменника: дитинству і юності, літературній і громадській діяльності, особистому життю («Кохання в житті Франка»), перекладацькій діяльності, вшануванню пам’яті та ін. Поряд із конспектом уроку вміщено матеріали розробки літературно-музичної композиції, що має назву: «В новім, великім людськім храмі хтось добрим словом і мене згадає».

Ходакова В. А. Прислівник. Уроки з теми [Текст] : 7 клас / В. А. Ходакова // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. – № 22-24. – С. 38-45.

У публікації висвітлюються матеріали конспектів чотирьох уроків з теми «Прислівник» при вивченні частин мови у 7-му класі. У розробках зокрема йдеться про морфологічні ознаки, загальне значення та синтаксичну роль прислівника (урок 1), ступені порівняння (урок 2) та способи творення (урок 3) прислівників. Урок 4 підсумовує вивчення вказаної частини мови (узагальнення та систематизація знань про прислівник). У межах навчальних заходів використовуватимуться такі методи та прийоми як бесіда, словникова робота, робота з таблицею, виконання вправ з підручника, робота в парах та в групах, аукціон знань, «мозкова атака», творчий диктант та ін. 

Математика

Бурляй М. Ф. Задачі, розв’язування яких сприяє розвитку інтуїції учнів [Текст] / М.. Ф. Бурляй // Математика в шк. України. - 2017. - № 22-24. - С. 89-90.

Одним із завдань шкільної математичної освіти є розвиток творчих здібностей людини. Важливим компонентом творчих здібностей є інтуїція. Проте природа інтуїції, яку потрібно було б знати для розробки процесу її розвитку, ще не встановлена. У статті розглянуто задачі, розв’язування яких пов’язано з боротьбою хоча б двох гіпотез у свідомості учня. Ця боротьба розвиває критичне мислення учня і формує певний практичний досвід, який може бути використаний під час розв’язування інших задач.

Математика. 5-9 класи [Текст] : навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів // Математика в шк. України. - 2017. - № 22-24. - С. 6-32.

Програми друкуються за матеріалами офіційного сайту Міністерства освіти України. Мета базової середньої освіти: розвиток та соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів тощо. Курс математики основної школи логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти учнів, розпочату в початкових класах, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових і пізнавальних можливостей школярів. Навчання математики в основній школі передбачає формування предметної математичної компетентності, сутнісний опис якої подано в розділі «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності» цієї програми.

Панченко С. Ю. Розвиток міжпредметних компетентностей учнів на уроках математики [Текст] / С. Ю. Панченко // Математика в шк. України. - 2017. - № 22-24. - С. 80-88.

Автор статті переконаний, що розвиток міжпредметних компетентностей учнів на уроках математики досягається під час розв’язування математичних задач із застосуванням знань та вмінь з інших навчальних предметів. У статті вказані типи задач: задачі з недостатньою умовою, під час розв’язування яких учень застосовує знання з інших навчальних предметів; задачі з протиріччям в отриманій відповіді відповідно до теорії з інших навчальних предметів; задачі, умови яких суперечать правилам безпеки життєдіяльності.  Подані приклади розв’язування окремих задач.

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: