22 січня – День Соборності та Свободи України;100 років тому (1919) Директорія Української Народної Республіки проголосила на Софіївській площі в Києві Акт злуки всіх українстких земель (західних і східних)в єдину соборну Українську Державу; 23 січня –175 років від дня народження Михайла Федоровича Комарова (1844-1913), українського бібліографа, лексикографа, літературознавця, перекладача; 90 років від дня народження Філарета (у миру – Михайло Антонович Данисенко, народився 1929), Святійшого Патріарха Київської і всієї Руси-України; 24 січня – 140 років від дня народження Станіслава Пилиповича Людкевича (1879-1979), українського композитора, музикознавця, фольклориста; 110 років від дня народження Михайла Івановича Їжакевича (1909-1975), українського композитора; 100 років тому (1919) голова Ради народних міністрів УНР В. Чехівський підписав Закон про заснуванняв Києві Головної книжкової палати, сьогодні це – державна наукова «Книжкова палата України» 25 січня – День Св. Мучениці Тетяни; 260 років від дня народження Роберта Бернса (1759-1796), британського поета, фольклориста; 145 років від дня народження Вільяма Сомерсета Моема (1874-1965), англійського письменника, драматурга, критика; 26 січня – Міжнародний день митних служб; 27 січня – Міжнародний день пам`яті жертв Голокосту;180 років від дня народження Павла Платоновича Чубинського (1839-1884), українського етнографа, фольклориста, поета, автора слів Гімну України; 28 січня – у 1992 році Верховна Рада України затвердила національний синьо-жовтий прапор як Державний прапор України; 135 років від народження Якова Оскаровича Парнаса (1884-1949), українського біохіміка; 29 січня – День пам`яті героїв Крут; 210 років від дня народження Василя Продана (1809-1882), українського громадського та православного церковного діяча Буковини4 30 січня – 100 років тому (1919) вийшов наказ Міністерства народної освіти УНР щодо викладання українською мовою предметів у вищій, середній і нижчій школах, а також у школах і на курсах для дорослих;185 років від дня народження Володимира Боніфаиійовича Антоновича (1834-1908), українського історика, археолога, етногафа, археографа;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю математики»

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу «Математика  в рідній школі» (№ 6, 2017 р.)

Пропонуємо ознайомитись із статтею Дарини Васильєвої та Наталії Василюк «Розвиток фінансової грамотності на уроках математики» [Текст] / Д. Васильєва, Н. Василюк // Математика в рідній школі. – 2017. - № 6. – С. 2-7.

 

 

 

Трансформація змісту програм основної школи передбачає нові показники якості освіти - компетентності, які ґрунтуються на уміннях учнів використовувати здобуті на уроках знання та їх готовності до вирішення складних проблем в життєвих ситуаціях. Однією з 10 ключових компетентностей Нової української школи є ініціативність і підприємливість - уміння генерувати нові ідей й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства держави.

Проблема низького рівня фінансової освіченості населення сьогодні є нагальною. Для підвищення рівня фінансової грамотності підростаючого покоління пропонуються такі нововведення для учнів різних вікових груп.

Діти молодшого шкільного віку - детальне ознайомлення з грошима (визначається їх призначення, функції, класифікація, переваги та недоліки різних форм грошей). Основне завдання освітньої програми вже в шкільному віці - пояснити переваги електронної форми грошей (економічність, контрольованість, зручність тощо).

Діти середнього шкільного віку - завдяки розробленим ігровим програмам ознайомлюються з банківською діяльністю, сферою бізнесу, формування та розпорядженням власного капіталу, місцем податків у сфері власної підприємницької діяльності. На даному етапі головне - пояснити учням сутність грошей як особливого товару, який може приносити дохід як від особистого його використання, так і від тимчасової його передачі іншому суб’єкту. У зв’язку з цим акцентується увага на понятті «втрачена вигода», яка з’являється від зберігання заощаджень готівкою поза грошовим оборотом країни.

Учні старшого шкільного віку, крім вищезазначеного, мають бути ознайомлені з фінансовими інститутами, вміти розраховувати дохідність за різними інвестиційними інструментами, орієнтуватися в рівнях ризику і невизначеності, якими супроводжуються розрахована дохідність. Бути обізнаними в системі загальнообов’язкових та місцевих податків та можливостями отримання податкових пільг. Крім того, вони повинні вміти користуватися електронними грошима, чітко уявляти їхні переваги перед готівкою. на даному етапрі головне навчити учнів самостійно складати бюджет сім’ї і можливі шляхи зменшення витрат та збільшення доходів, у тому числі і від трансформування заощаджень в інвестиції.

Існує кілька підходів до підвищення фінансової грамотності підростаючого покоління:

  • ·         соціальна реклама;
  • ·         реальні та віртуальні тренінги;
  • ·         одноразові бесіди чи курси;
  • ·         введення у навчальні заклади  навчального предмета «Фінансова грамотність»;
  • ·         інгреграція питань із фінансової грамотності у різні навчальні предмети.

У статті також розглянуто формування фінансової грамотності учнів на уроках математики в процесі розв’язування задач. З’ясовано також, які саме задачі доцільно використовувати з цією метою в навчальному процесі.

Статтю підготувала: головний бібліограф ТУРКАЛО О. М.

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: