6 серпня – Всесвітній день боротьби за заборону ядерної зброї (День Хіросіми) ; 90 років від дня народження Віктора Івановича Трефілова (1930–2001), українського фізика, матеріалознавця ; 7 серпня – 150 років від дня народження Осипа Петровича Куриласа (1870–1951), українського живописця, графіка ; 110 років від дня народження Віри Лисенко [справж. – Лесик (1910–1975)], української письменниці (Канада) ; 100 років від дня народження Степана Пилиповича Бевзенка (1920–2005), українського мовознавця, педагога ; 8 серпня – День військ зв’язку ; 140 років від дня народження Володимира Петровича Левинського (1880–1953), українського вченого, філософа, публіциста, редактора, журналіста, громадсько-політичного діяча ; 9 серпня – Міжнародний день корінних народів світу ; День працівників ветеринарної медицини ; День будівельника ; 190 років від дня народження Пармена Петровича Забелло [справж. – Забіла (1830–1917)], українського скульптора ; 130 років від дня народження Михайла Євдокимовича Івченка (1890–1939), українського письменника, прозаїка, журналіста, літературознавця ; 90 років від дня народження Віктора Григоровича Бар’яхтара (1930), українського вченого-фізика ; 10 серпня – 130 років від дня народження Макара Олександровича Кушніра (1890–1951), українського журналіста, громадсько-політичного діяча ;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - вчителям зарубіжної літератури

alt

Із матеріалів щомісячного науково-методичного журнала «Всесвітня література в школах України, № 2 (428) / 2017.

Огляд публікації «Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів (автор – О. Бухарєва). 

 

 

 

У поданих дослідницьких матеріалах висвітлено властивості технології (продуктивна технологія або продуктивне навчання), за посередництвом якої активізується діяльність школярів, підвищується рівень їхніх навчальних результатів, актуалізується творчий потенціал, прищеплюється інтерес до предмета. Вказана методика  виступає як засіб формування (на заняттях із зарубіжної літератури), за твердженням автора, - «творчої, вдумливої особистості шляхом партнерської співпраці вчителя і учня…»

Продуктивне навчання вважається однією з ефективних освітніх технологій, охоплюючи (у публікації наводяться рефлексії таких дослідників як І. Бьом та Й. Шнейдер) 5 (п’ять) навчальних аспектів:

1. діяльний;

2. соціальний;

3. особистісний;

4. спеціальний (аспект знання);

5. культурний.

Згідно з опублікованими у статті висновками міжнародного експерта з питань освіти І. П. Підласого, перевагою продуктивного навчання виступає те, що ця технологія є:

  • керованою

  • ощадливою

  • науковою

  • посильною (для будь-якого педагога)

  • масовою

  • оптимальною

  • звичною

  • реальною

  • доступною, зрозумілою. 

Окремо подається (за версією І. П. Підласого) така структура уроку (у межах реалізації моделі продуктивної освіти), що складається з семи обов’язкових сегментів (два – інструктаж, п’ять – різноманітні практики):

  • А) пропедевтична практика

  • Б) орієнтація

  • В) презентація

  • Г) практика на прикладах

  • Д) керована практика

  • Є) незалежна практика

  • Е) домашня практика.

Ознайомлення із поданими навчально-дидактичними матеріалами і їхнє опрацювання в межах подальшої реалізації у навчальній практиці, допоможе педагогам створювати і помітно покращувати умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації шкільної молоді, сприяючи водночас вихованню людини демократичного світогляду, людини, що поважає і цінує свою Батьківщину.    

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: