24 червня – 125 років від дня народження Володимира Юхимовича Січинського (1894-1962), українського мистецтвознавця-енциклопедиста, бібліографа; 95 років від дня народження Богдана Йосиповича Чалого (1924-2008), українського письменника; 25 червня – День митної служби України; 85 років від дня народження Мирослава Гнатовича Стельмаховича (1934-1998), українського філолога, доктора педагогічних наук; 27 червня - 55 років тому (1964) у Вашингтоні відкрито пам`ятник Т. Г. Шевченку; 28 червня – День Конституції України; 95 років від дня народження Олесі Йосипівни Кравець (1924), українського прозаїка; 29 червня – 170 років від дня народження Олени Пчілки (Ольга Петрівна Косач) (1849-1930), української письменниці, фольклориста, етнографа; 30 червня – День молоді; День молодіжних та дитячих громадських організацій.
Как собрать компьютер самостоятельно. Быстро собираем компьютер сами. Как правильно собрать компьютер. Восстановить удаленные файлы с флешки. Как восстановить флешку transcend. Восстановить флешку бесплатно. Учим язык java онлайн. Java для начинающих уроки. Все о программах java. Google nexus 7 обзор. Лучший планшет nexus 7 обзор. Google nexus 7 обзор планшета. Интересные картинки со смыслом. Самые интересные картинки скачать. Фото картинки интересные. Wow шп прист. Лучший гайд по присту wow. Прист wow билд. Учим язык python с самого нуля. python для начинающих уроки. Все о языке python 3. Расширения для Joomla. Скачать последние расширения для joomla. Скачать бесплатно все расширения joomla.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка (із досвіду викладання навчальних дисциплін)

alt

Вчителям зарубіжної літератури

Із матеріалів науково-методичного журналу «Зарубіжна література в школі, № 1-2 (289-290) / 2017.

Огляд публікації «Ключові освітні компетентності на уроках зарубіжної літератури»  (автор – О. Г. Куцінко). 

 

 

 

За твердженням автора матеріалів – мета розвитку компетентностей на уроках зарубіжної літератури – це виховання читача, літературного критика, літературознавця, дослідника та письменника. У статті докладно вивчаються усі аспекти явища «освітні компетентності», подаються визначення понять «компетентність» (коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід), «ключові компетентності» (належать до загального змісту освіти), «загальнопредметні компетентності» (належать до певного кола навчальних предметів та освітніх галузей), та власне «предметні компетентності» (охоплюють два вищезгадані рівні компетентності (ключовий та загальнопредметний) і формуються у межах навчальних предметів).

Увазі вчителів-словесників представлено орієнтовну класифікацію ключових освітніх компетентностей, серед яких: 

  • І.  Ціннісно-смислові.
  • ІІ.  Загальнокультурні.
  • ІІІ. Пізнавальні.
  • ІV.  Інформаційні.
  • V.   Комунікативні.
  • VI.  Соціальні.
  • VII.  Моральні
  • VIІI. Автономізаційні.

/ Кожен з елементів класифікації чітко визначається та характеризується /

Враховуючи специфічні характеристики навчального предмета (зарубіжна література), автор матеріалів пропонує класифікацію літературних компетентностей та приорітетні методи та прийоми їх розвитку за умови, що забезпечує якісне засвоєння програми.

У публікації подаються зокрема приклади комунікативно-ситуативних вправ у межах формування комунікативної та мовленнєвої компетентностей (інтерактивні форми навчання, переказ художнього тексту, нестандарнті завдання тощо), розкриваються види і жанри висловлювань (репродуктивні та продуктивні висловлювання) на літературні теми.

У статті широко висвітлюються аспекти формування читацької, емоційно-ціннісної, полікультурної, пошуково-дослідницької компетентностей, характеризуються засади соціальної, життєвої, інформаційної та творчої компетентностей. Розкриваючи вищеназвані явища, автор використовує спеціальну таблицю, де з одного боку подано завдання, а з іншого - відповідні види роботи, пов’язані з формуванням тієї чи іншої компетентності. 

Дидактичні матеріали довершує перелік прийомів активізації навчальної творчої діяльності школярів, що містить 7 (сім) одиниць-позицій.

  • 1)      цікавий початок уроку;
  • 2)      полемічний характер викладення матеріалу;
  • 3)      контрастне зіставлення аргументів;
  • 4)      розгляд проблемних питань;
  • 5)      робота з деталлю художнього тексту;
  • 6)      зіставлення твору з його екранізацією;
  • 7)      самостійний пошук школярами проблем твору.  
Нам цікаво : які книги Ви читаєте: