24 травня - День рівноапостольних Кирила і Мефодія; День слов’янської писемності і культури; 190 років від дня народження Олексія Кіндратовича Саврасова (1830–1897), російського живописця, педагога; 120 років від дня народження Едуардо де Філіппо (1900–1984), італійського драматурга, режисера, сценариста, актора театру та кіно; 25 травня - Міжнародний день зниклих безвісти дітей; 100 років від дня народження Зиновія (Зіновія) Павловича Штокалка (1920–1968), українського бандуриста-віртуоза, композитора, письменника, лікаря; 27 травня - 150 років від дня народження Володимира Юліановича Охримовича [Охрімович (1870–1931)], українського етнографа, журналіста, громадсько-політичного діяча; 130 років від дня народження Костя Володимировича Дубняка (1890–1948), українського бібліографа, географа, економіста, краєзнавця; 28 травня - Вознесіння Господнє; 180 років від дня народження Омеляна Йосиповича Партицького (1840–1895), українського мовознавця, етнографа, історика, педагога, редактора, видавця, громадсько-політичного діяча; 120 років від дня народження Дмитра Левчука (1900–1977), українського публіциста, журналіста (США); 100 років від дня народження Наума Мироновича Тихого [справж. – Наум Меєрович Штілерман (1920–1996)], українського поета, письменника; 29 травня - Міжнародний день миротворців ООН; 190 років від дня народження Володимира Ізмайловича Межова (1830–1894), російського бібліографа; 110 років від дня народження Сави Овсійовича Голованівського (1910–1989), українського поета, прозаїка, драматурга; 30 травня - День працівників видавництв, поліграфії і книго розповсюдження; 31 травня - Всесвітній день без тютюну; День хіміка; 140 років від дня народження Олександри Іванівни Смирнової-Замкової (1880–1962), українського вченого-патологоанатома;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка - керівникам ДНЗ, методистам ДНЗ, педагогам-дошкільникам

alt

Пропонуємо ознайомитись з оглядом статті Інни Кондратець «Педагогічний плейбек: ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів» (Кондратець Інна. Педагогічний плейбек [Текст]: ефектив. засіб ситуаційного навчання педагогів / І. Кондратець // Дошкільне виховання. – 2017. - № 2. – С. 20 – 24.)

 

 

 

Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення  згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка. Досягти цього допомагає плейбек-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії. Ознайомтеся з його особливостями та спробуйте разом з колегами

Плейбек театр виник у 1975 р., коли Джонатан Фокс здійснив спробу змінити канонічні форми театральної діяльності. Назва «PLAYBACK» походить від фрази, що стала девізом першої плейбек-трупи: «We play the story back to you»(«Ми граємо історію, повертаючи її тобі»). Нині плейбек-театри представлені більш ніж у 50 країнах світу.

Педагогічний плейбек-театр - форма ситуаційного навчання, за якою кожний присутній може розповісти історію з професійного життя і побачити, як учасники відобразять її в імпровізованому творчому перформансі (виставі).

У методичній роботі плейбек-теарт можна втілити в різних форматах.

Формати проведення: Окремий методичний захід (проводиться для поліпшення психологічної атмосфери освітнього процесу, підвищення професійного рівня педагогів, вправляння в командній творчій діяльності); Інтерактивна частина педради (для розв’язання певної пріоритетної проблеми); Плейбек-мініатюри на семінарах, фестивалях діяльності педагогів, педагогічних бенефісах, методичних турнірах (для представлення досвіду); Святковий капусник (скажімо, до Дня дошкілля або під час новорічно-різдвяних зустрічей тощо).

Плейбек-форми: «Рідка скульптура». Оповідач із зали коротку , емоційно насичену відповідь на запитання кондактора (ведучого). Актори виступають по черзі, показуючи лише почуття оповідача, і зупиняються, утворюючи своєрідну скульптуру.

«Фото». Кондактор переказує історію глядача у п’яти коротких реченнях. Після кожного з них актори швидко застигають в образах, які передають суть сказаного. Вони не розмовляють і використовують мінімум рухів.

«Хор, що говорить». Двоє акторів сидять на стільцях близько один до одного, а інші стоять позаду них. Кондактор запитує кількох глядачів про їхній настрій та почуття. Актори одночасно передають усі ці почуття, тільки засобами міміки та голосу, без музичного акомпанементу.

«П’ять елементів». П’ять акторів шикуються на сцені в ряд. Кожен з них відтворює всі сюжети, які пропонують глядачі, повністю, використовуючи лише один виражальний засіб: рух (танок), пісню (голос), дії з реквізитом, музику, міміку чи мовлення.

«Картина». Актори під музику виходять і займають місця на сцені. Вони розігрують оповідку, залишаючись кожен на своєму місці (без переміщень). Використовуються міміка, пантоміма, слова й звуки. Наприкінці гри всі одночасно завмирають. Музика супроводжує весь процес гри.

Висновок: плейбек-театр як спосіб відображення внутрішнього світу кожного та створення єдності почуттів, думок і міркувань усіх учасників дійства є ефективним методом самопізнання, діалогу, спілкування і має посісти законне місце у низці методичних форм роботи дошкільного закладу.

Сторінку підготувала Оксана Северин.

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: