24 червня – 125 років від дня народження Володимира Юхимовича Січинського (1894-1962), українського мистецтвознавця-енциклопедиста, бібліографа; 95 років від дня народження Богдана Йосиповича Чалого (1924-2008), українського письменника; 25 червня – День митної служби України; 85 років від дня народження Мирослава Гнатовича Стельмаховича (1934-1998), українського філолога, доктора педагогічних наук; 27 червня - 55 років тому (1964) у Вашингтоні відкрито пам`ятник Т. Г. Шевченку; 28 червня – День Конституції України; 95 років від дня народження Олесі Йосипівни Кравець (1924), українського прозаїка; 29 червня – 170 років від дня народження Олени Пчілки (Ольга Петрівна Косач) (1849-1930), української письменниці, фольклориста, етнографа; 30 червня – День молоді; День молодіжних та дитячих громадських організацій.
Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка:педагогам-дошкільникам, практичним психологам ДНЗ, батькам дітей дошкільного віку

alt

Із матеріалів науково-методичного журналу: Дошкільне виховання. – 2017. - № 1. – С. 15 – 17.)

Огляд публікації: «Глинотерапія: долаємо негативні емоції» (автори - Олександра Малько та Олени Колісник).

 

 

 

Більшості нинішніх дошкільнят, на жаль, уже доводилось відчувати неконтрольовані тривогу, гнів, страх та інші негативні емоції, від яких ми, дорослі всіма силами намагаємося їх уберегти. Звісно, це нам не до снаги, однак ми можемо (і маємо!) допомогти малятам учитися усвідомлювати свої почуття, адекватно їх виражати і досягати внутрішньої гармонії. У пригоді стає перевірений часом природний засіб глина. Про досвід використання елементів глинотератії в роботі з дошкільнятами діляться автори, педагоги-практики, цієї статті.

Робота з глиною – один із видів арт-терапї, що сприяє відновленню внутрішнього балансу і гармонії: це і вихід негативних емоцій, і зняття нервово-психічного напруження, і подолання страхів та агресії, й відновлення зв’язку зі світом природи.

Які переваги глини? Глина – доступний та безпечний матеріал для використання в роботі з дошкільнятами. Вона пластична, м’ягка, приємна на дотик, з нею можна робити все що заманеться: відривати маленькі шматочки від великого, розкочувати, розплющувати, згинати, згладжувати, примазувати, вдавлювати, а ще її можна змішувати з водою. Ці властивості глини допомагають малятам, діючи з нею, виплескувати свої емоції, позбуватися тривоги, м’язового напруження, занепокоєння, гніву. Крім того, вона має здатність загоювати ранки й подряпинки.

Як працювати з глиною? Можна проводити індивідуальні, так і групові заняття з глиною. У процесі творчості діти часто спілкуються, розмовляють, обмінюються думками, діляться відчуттями. Така спільна діяльність сприяє розвитку мовленнєвих навичок, уміння вербально виражати свої почуття.

Глину можна використовувати в роботі навіть з наймолодшими вихованцями, пропонуючи їм різноманітні дії: зім’яти, розплющити, сформувати кульку, потикати пальчиками чи кулачками, погладити та просто занурити руки. Малюк бере глину, тисне, б»є, мне, розриває на шматочки, розтирає, даючи вихід своїм емоціям. При цьому він розповідає, що робить, що відчуває, що виражає – таким чином відбувається опанування чуттєвої сфери.

Коли дитина розглядає свій витвір і намагається щось виправити в ньому, надати йому виразнішої форми, починає доповнювати деталями, вона несвідомо гармонізує власний внутрішній світ.

Допомагають такі запитання дорослого:

  • -          Що ти відчуваєш?
  • -          Що хочеш зробити з цим шматочком глини?
  • -          На що ти хочеш перетворити це?
  • -          Що ти хочеш зробити з тим, що відчуваєш?

Діти можуть втілювати в глині як свої негативні емоції та відчуття, так і бажання або потаємні думки, а потім коригувати їх. Під час занять з використанням елементів глинотерапії малята навчаються бути справжніми скульпторами свого життя.

 Подається конспект занять для середньої групи, що допоможе зацікавити дітей роботою з глиною.

Сторінку підготувала Оксана Северин

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: