24 вересня – 130 років від дня народження Івана Івановича Мозалевського [Жан Алле (1890–1975)], українського художника, графіка, педагога; 125 років від дня народження Сергія Гордійовича Карпенка (1895–1959), українського актора; 25 вересня – 140 років від дня народження Володимира Олександровича Щепотьєва (1880–1937), українського архівіста, літературознавця, етнографа, перекладача, композитора, театрального діяча, педагога; 130 років від дня народження Павла Кашинського (1890–1980), українського журналіста, видавця, педагога; 120 років від дня народження Петра Якимовича Вільхового (1900–1975), українського письменника; 100 років від дня народження Сергія Федоровича Бондарчука (1920–1994), українського та російського актора, режисера; 80 років від дня народження Лариси Захарівни Мороз (1940), українського літературознавця, театрознавця; 26 вересня – 130 років від дня народження Льва Андрійовича Шелюжка (1890–1969), українського вченого-ентомолога, лепідоптеролога, акваріуміста; 100 років від дня народження Івана Миколайовича Носенка (1920–2000), українського скульптора; 80 років від дня народження Світлани Іванівни Коливанової [Коливанова-Попеску (1940)], української артистки балету, педагога; 27 вересня – Воздвиження Хреста Господнього; Всесвітній день туризму. День туризму; День машинобудівника; День вихователя і всіх дошкільних працівників; 150 років від дня народження Захара Скварка (1870–1925), українського правника, адвоката, громадсько-політичного діяча; 120 років від дня народження Микити Миновича Грищенка (1900–1987), українського вченого, педагога, організатора освіти в Україні; 90 років від дня народження Радомира Борисовича Василевського (1930–1998), українського кінорежисера та кінооператора; 28 вересня – 125 років від дня народження Володимира Олександровича Кобилянського (1895–1919), українського поета, перекладача; 110 років від дня народження В’ячеслава Ілліча Стрельського (1910–1983), українського історика, архівіста; день народження Василя Олександровича Сухомлинського (1918-1970), українського педагога; 29 вересня – 210 років від дня народження Елізабет Гаскелл (1810–1865), англійської письменниці; 175 років від дня народження Івана Карповича Карпенка-Карого [справж. – Тобілевич (1845–1907)], українського драматурга, прозаїка, актора, режисера, громадського та театрального діяча; 140 років від дня народження Ніко (Ніколоза) Мерабовича Лордкіпанідзе (1880–1944), грузинського письменника; 140 років від дня народження Йосипа (Юсифа) Ісаковича Танатара (1880–1961), українського вченого, геолога, педагога;   30 вересня – День мучениць Віри, Надії, Любові та матері їх Софії; Всеукраїнський день бібліотек; День усиновлення; 120 років від дня народження Параски Олексіївни Березовської (1900–1986), української вишивальниці.
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю фізики»

There are no translations available.

alt

Із матеріалів газети для вчителів фізики (№ 12, 2016 р.).

Пропонуємо ознайомитись із статтею учителя фізики Зміївського ліцею  Харківської області ОЛЬГИ ФАДЄЄВОЇ  «Розвиток творчого потенціалу учнів»: на уроках фізики та в позаурочний час».

 

 

 

У статті подано теоретичний і практичний матеріал з досвіду розвитку творчого потенціалу учнів на уроках фізики та в позаурочний час, показано результативність роботи вчителя. Матеріали, вміщені у статті, допоможуть творчим учителям під час підготовки обдарованих учнів до наукових конференцій, семінарів, турнірів юних фізиків.

Формування й розвиток творчих здібностей учнів є нині однією з найнагальніших проблем української системи освіти. Одним із основних чинників, що впливають на якість навчання учнів, є цікавість до навчання.

На думку автора статті, учитель повинен бути не джерелом інформації, а організатором навчальної діяльності учнів. Людину не можна примусово навчити, розвинути, виховати. Людина може лише навчитися, розвинутися, виховатися. Тому школа, учитель повинні навчити дитину самосвідомості, самоаналізу, дати поштовх до саморозвитку, запалити в ній вогник бажання вчитися.

Яка ж мета роботи?

Слід забезпечити розвиток і саморозвиток особистості учня, враховуючи його індивідуальні здібності й життєвий досвід.

Який же напрям формування творчої активності учнів?

На думку автора, найперспективніший напрям формування творчої активності учнів на уроках фізики – це індивідуальний підхід і розв’язання різнотипних творчих завдань. Системний психолого-педагогічний супровід розвитку творчих здібностей учнів створює сприятливі умови для врахування індивідуальних особливостей, зацікавлень і потреб учнів, для формування у школярів орієнтації на той чи інший різновид майбутньої професійної діяльності.

Які ж складові формування цікавості до предмета?

Однією з важливих і ефективних складових формування цікавості до предмета й навчання є система творчих вправ. Прикладами таких творчих вправ є виготовлення приладів, моделей, виконання домашнього лабораторного експерименту, написання казок, фантастичних оповідань, віршів на фізичні теми. Розвиток творчих здібностей учнів тісно пов'язаний із розвитком їхнього творчого мислення.

Які ж шляхи формування технічної творчості учнів?

Говорячи про формування цікавості до предмета фізики, не можна спинитися на вихованні в дітей технічної творчості. Учні неабияк цікавляться технікою. Починаючи з 7-го класу, дитина вчиться виконувати творчі завдання з виготовлення саморобних приладів. На уроках фізики вчитель проводить захист проектів, учні залюбки демонструють свої моделі. Усвідомлення успіху пожвавлює цікавість учнів, що ще більше активізує розумову діяльність і призводить до формування позитивної мотивації до навчання.

На думку автора, найперспективніший напрям формування творчої активності учнів на уроках фізики – це індивідуальний підхід і розв’язання різнотипних творчих завдань.

Матеріал підготувала: ТУРКАЛО О. М.

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: