22 січня – День Соборності та Свободи України;100 років тому (1919) Директорія Української Народної Республіки проголосила на Софіївській площі в Києві Акт злуки всіх українстких земель (західних і східних)в єдину соборну Українську Державу; 23 січня –175 років від дня народження Михайла Федоровича Комарова (1844-1913), українського бібліографа, лексикографа, літературознавця, перекладача; 90 років від дня народження Філарета (у миру – Михайло Антонович Данисенко, народився 1929), Святійшого Патріарха Київської і всієї Руси-України; 24 січня – 140 років від дня народження Станіслава Пилиповича Людкевича (1879-1979), українського композитора, музикознавця, фольклориста; 110 років від дня народження Михайла Івановича Їжакевича (1909-1975), українського композитора; 100 років тому (1919) голова Ради народних міністрів УНР В. Чехівський підписав Закон про заснуванняв Києві Головної книжкової палати, сьогодні це – державна наукова «Книжкова палата України» 25 січня – День Св. Мучениці Тетяни; 260 років від дня народження Роберта Бернса (1759-1796), британського поета, фольклориста; 145 років від дня народження Вільяма Сомерсета Моема (1874-1965), англійського письменника, драматурга, критика; 26 січня – Міжнародний день митних служб; 27 січня – Міжнародний день пам`яті жертв Голокосту;180 років від дня народження Павла Платоновича Чубинського (1839-1884), українського етнографа, фольклориста, поета, автора слів Гімну України; 28 січня – у 1992 році Верховна Рада України затвердила національний синьо-жовтий прапор як Державний прапор України; 135 років від народження Якова Оскаровича Парнаса (1884-1949), українського біохіміка; 29 січня – День пам`яті героїв Крут; 210 років від дня народження Василя Продана (1809-1882), українського громадського та православного церковного діяча Буковини4 30 січня – 100 років тому (1919) вийшов наказ Міністерства народної освіти УНР щодо викладання українською мовою предметів у вищій, середній і нижчій школах, а також у школах і на курсах для дорослих;185 років від дня народження Володимира Боніфаиійовича Антоновича (1834-1908), українського історика, археолога, етногафа, археографа;
Головна. Новини
Про бібліотеку
Історична довідка
Правила користування
Порядок обслуговування користувачів
Керівництво
Структурні підрозділи (відділи)
Діяльність бібліотеки
Плани роботи
Пункт доступу громадян
Календар подій
Контакти
Новини освіти
Освіта України у ЗМІ
Освіта Львівщини у ЗМІ
Ресурси
Каталоги і картотеки
Генеральний абетковий каталог
Читацький абетковий каталог
Систематичний каталог
Систематична педагогічна картотека
Періодичні видання
Електронний каталог
Імідж-каталог
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Індексування за УДК
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Інформаційна діяльність
Календар знаменних дат
Книжково-журнальні виставки
Віртуальні виставки
Видатні педагоги України
Сценарії
Календар подій
Журнал "Колосок"
Газета "Колосочок"
Бібліографічна діяльність
Рекомендаційні списки літератури
Бібліографічні покажчики
Бібліографічні огляди
Каталоги виставок
Реферування журналу "Педагогічна думка"
Медіаосвіта
Інформаційна сторінка
Методична діяльність
Методичні рекомендації
Підвищення кваліфікації та проф. самоосвіта
Культурно-мистецькі заходи
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Зворотній зв'язок

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка. Вчителю математики

alt

Із матеріалів журналу «Математика в рідній школі». – 2016. - № 9.

Огляд статті кандидата педагогічних наук директора методичного центру КМДШ м. Києва Оксани Буковської «Математика-це цікаво! Математика – це потрібно!».

 

 

 

У статті йдеться про досвід роботи вчителя  математики щодо  пошуку  форм  і  методів зацікавлення учнів навчальним матеріалом.

Матеріал   проілюстрований   конкретними прикладами  і  завданнями.

Ключові. слова:  нетрадиційність, компетентний фахівець,  засвоєння  знань,  цікаві   завдання, креативне мислення, математична компетентність.

Сьогодні важко обійтись без математики. Вона потрібна усім – і дорослим, і дітям. Колись в Америці навіть було обіцяно велику премію тому, хто напише книгу «Як людина жила без математики?». Бажаючих було чимало, але написати книжку ніхто не зміг.

Автор переконана, що одним із шляхів удосконалення навчання учнів математики є нетрадиційність у його репрезентації школярам.

Математика в школі – це дисципліна, під час вивчення якої вчитель має постійно створювати ситуацію успіху. Тоді учень відчує задоволення від маленького відкриття, знахідки, оригінального розв’язання задачі.

Основна роль математики – у розумовому вихованні, у розвитку інтелекту. Результатом навчання є певний стиль мислення. У математиці закладено величезні можливості для розвитку дітей у процесі їх навчання. з самого раннього віку.

Самостійне розв’язування задач – один із засобів розвитку креативності та математичної компетентності учнів.

Під навчальними цікавими завданнями розуміють завдання, безпосередньо пов’язані з програмовим матеріалом і сприяють засвоєнню і закріпленню його учнями.

Автор розрізняє організаційну та інформаційну цікавість. Під організаційною розуміють цікавість, пов’язану з навчальним матеріалом.  Під інформаційною цікавістю ж розуміють інформацію навчально-пізнавального характеру, яка викликає в учнів цікавість. Наприклад, під час розв’язування задач у 5 класі доцільно організовувати уроки-подорожі. Так, урок-подорож планетами Сонячної системи дуже зацікавлює учнів..

Інтерес до вивчення математики також підсилюється за допомогою відомостей з історії математики та про діяльність великих математиків, їх відкриття.

Навчальні завдання цікавого характеру цінні тим, що вони разом із прищепленням інтересу до навчання сприяють і нагромадженню знань, умінь і навичок школярів.

Математика – це цікаво! Математика – це необхідно!

Статтю підготувала: головний бібліограф Туркало О. М.

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: