25 лютого – 170 років від дня народження Володимира Григоровича Барвінського (1850–1883), українського письменника, публіциста, видавця, юриста, громадсько-культурного діяча; 120 років від дня народження Олексія Володимировича Квасницького (1900–1989), українського вченого-фізіолога, винахідника, педагога; 27 лютого – 110 років від дня народження Федора Михайловича Потушняка (1910–1960), українського письменника, етнографа, археолога, педагога; 28 лютого – 140 років від дня народження Мартіроса Сергійовича Сар’яна (1880–1972), вірменського живописця, графіка, театрального художника; 130 років від дня народження Осипа-Романа Йосафатовича Сорохтея (1890–1941), українського живописця, графіка, педагога; 125 років від дня народження Михайла Федоровича Матчака (1895–1958), українського громадсько-політичного діяча, публіциста, видавця; 125 років від дня народження Вадима Вадимовича Лазаркевича (1895-1963), болгарського художника-ілюстратора; 50 років від дня народження Лемоні Снікета (Деніеля Хендлера) (1970), американського казкаря, прозаїка, журналіста; 29 лютого – 60 років від дня народження Віктора Борисовича Васильчука (1960), українського казкаря, прозаїка, поета.
Головна. Новини
About the library
Historical Background
Terms of Use
The order of service users
Administration
Sections
Activities library
Плани роботи
Citizens access point
Календар подій
Контакти
Education news
Education in Ukraine in the media
Education Lviv region in the media
Ресурси
Catalogs and filing
General alphabetical catalog
Readers' alphabetical catalog
Systematic catalog
Systematic educational card file
Periodicals
Electronic catalog
Image Directory
Інтернет-ресурси
Словники
Пошукові системи, електронні бібліотеки
Освітянські бібліотеки Львівщини
Видавництва психолого-педагогічної літератури
Книга Вголос = Voicebook
Про наш проект
Аудіо-презентації книг
Аудіо-композиції на теми творів
Аудіо-композиції про видатних людей
Читаємо дітям
Послуги
Indexing by UDC/LBC
Бібліотечному фахівцю
Електронна доставка документів
Доступ до публічної інформації
Знайомтесь: нові книги
Діяльність
Information activities
Calendar of dates
Books and journals exhibition
Virtual exhibitions
Outstanding teachers Ukraine
Scripts
Calendar of Events
Journal "Kolosok"
Newspaper "Kolosochok"
Bibliographic activity
Reference lists of literature
Bibliographic Indices
Bibliographic reviews
Catalogues exhibitions
Abstracting journal "Pedagogical Thought"
Media Education
Інформаційна сторінка
Methodical activity
Methodical recommendations
Education and professional self
Cultural events
Проекти
Пізнаємо Львів: пам'ятки історії та культури
Пізнаємо Україну: пам'ятки історії та культури
Творчість наших користувачів
Спорт Галичини: історичний календар
Відкриті дані
Нормативна та правова база
Організаційні документи
Статут
Фінансова звітність
Реєстр відкритих даних
Бюджет
Кошторис
Штатний розпис
Державні закупівлі
Додаток до річного плану закупівель
Електронна доставка документів
Contact Us

Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна науково-педагогічна бібліотека"

центр інформаційного та комунікативного забезпечення потреб в освіті і самоосвіті, в профорієнтації, в духовному, емоційному, естетичному розвитку педагогічних працівників.

 

Календар подій

Інформаційна сторінка «На допомогу вчителю математики»

There are no translations available.

altІз матеріалів газети для вчителів математики «Математика»  (№ 15, 2019  р.). 

 

 

 

 

 

Пропонуємо ознайомитись із статтею. вчителя математики Краснопільської ЗОШ І-ІІІ ст.. Сумської обл.. Сергія Цуренка «Степенева функція [Текст]: багатоваріантні різнорівневі однотипні вправи, 10-й клас» / С. Цуренко // Математика - 2019. - № 15. - С. 9-18.

         Автор статті розробив нову методичну технологію складання тексту однотипних багатоваріантних задач, що дає змогу за допомогою умови однієї задачі :

1) збільшити кількість використаних однотипних задач у десятки разів;

2) забезпечити кожного учня класу окремим варіантом під час написання самостійної або контрольної роботи й прогнозувати відповіді до кожного варіанту;

3) задавати додому контрольні роботи; 

4) залучити до перевірки правильності розв’язання однотипних задач учнів класу;

5) економити час на перевірку завдань, а за опитаним учителем алгоритмом виставлення оцінки за правильні відповіді учням самостійно оцінити свої навчальні досягнення під час проведення тематичного контролю.

            Запропоновані вправи мають різний рівень складності:

  • вправи, позначені символом «а», відповідають початковому й середньому рівням навчальних досягнень учнів;
  • вправи, позначені символом «в, відповідають достатньому рівню;
  • вправи, позначені символом «г», відповідають високому рівню.

            Умови задач тренувальних вправ підібрані так, що чисові значення вправи враховують порядковий номер учня у класному журналі, тому умова однієї вправи - окремий варіант для кожного учня класу.

            Відповіді до кожного варіанту прогнозує вчитель за умовою вправ, що дає йому змогу за короткий час перевірити й оцінити роботу кожного учня класу. Завдяки цьому можна урізноманітнювати навчальний процес, індивідуальну роботу учнів як удома, так і в класі, збільшити ресурс використаних вправ у десятки разів, формувати в учнів стійкі навички і вміння розв’язувати вправи однотипного характеру, якісно підготувати їх до тематичного контролю.

            Цей метод дає  змогу об’єктивно оцінити навчальні досягнення учнів із математики під час тематичного контролю і державної атестації.

            Сторінку підготувала: головний бібліограф О. М. ТУРКАЛО

Нам цікаво : які книги Ви читаєте: